خبرهای داغ:

تشریح برنامه‌های حوزه امام حسن (ع) بخش کهک قم در هفته بسیج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) بخش کهک ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قم برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

 

مهدی اویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اظهار داشت: حوزه بسیج امام حسن (ع) تلاش می‌کند همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، با هدف گسترش نشر فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی هر چه بهتر مبانی و آرمان‌های بسیج برای جوانان و نوجوانانی که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، آشنا سازد.

وی افزود: به همین مناسبت حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) بخش کهک قم برنامه‌های متنوعی از قبیل: برگزاری یادواره شهدای روستای خورآباد در روز پنجشنبه دوم آذر، اعزام ۵۰ نفر از بسیجیان گروه جهادی به روستا‌های کرمجگان، قبادبزن و فردو جهت محرومیت زدایی و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه کهک در خصوص اقتصاد مقاومتی را برنامه ریزی کرده است.

اویسی ادامه داد: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه روستای فردو در خصوص اقتصاد مقاومتی، گردهمایی بسیجیان و استقبال از نخستین امام جمعه فردو، تبیین سال اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای داخلی در مدرسه شهید آزادگان و مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) کهک، دعوت از از بسیج حقوقدانان و ارائه میز خدمت قبل از خطبه‌های نماز جمعه کهک و نیز غبارروبی مزار شهدای روستای فردو در روز جمعه سوم آذراز دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج است.

وی در پایان یادآور شد: همایش امر به معروف و نهی از منکر با موضوع سبک زندگی اسلامی نیز در روز چهارشنبه هشتم آذر برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات