خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر:

روستاهای مصلحان و کمازان ملایر صاحب خانه‌های ورزش شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: روستاهای مصلحان و کمازان از بخش زند شهرستان ملایر صاحب خانه های ورزش روستایی شدند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۴۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

روستاهای مصلحان و کمازان ملایر صاحب خانه‌های ورزش شدندغلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به تجهیز و افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در شهرستان ملایر اظهار داشت: در همین راستا افتتاح دو باب دیگر از خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای کمازان و مصلحان بخش زند مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر اداره ورزش وجوانان و رئیس هیئت روستایی عشایری شهرستان ملایر برای رفاه حال مردم روستاهای سطح شهرستان ملایر که آرزو داشتند مکانی برای فعالیت‌های ورزشی و دوری جستن جوانان خود از بلای خانمان‌سوز اعتیاد داشته باشند خانه‌های ورزش روستایی یکی پس از دیگری تجهیز و به دست مسئولین دلسوز و ورزش دوست شهرستان ملایر و بخش‌های تابعه افتتاح و در اختیار جوانان روستایی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه مصلحان و کمازان از روستاهایی هستند که خانه های ورزش آنها تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار داشت: مردم خوب و ورزش دوست روستاهای کمازان و مصلحان در اختیار این اهالی قرار گرفت و شور و شوق خاصی در این روستاها به وجود آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات