خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد

درخشش بانوان ملایری در مسابقات فوتسال قهرمانی استان همدان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از درخشش خوب بانوان فوتسالیست ملایری در مسابقات فوتسال قهرمانی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۷۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

درخشش بانوان فوتسالیست ملایری در مسابقات فوتسال قهرمانی استان همدانغلامحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به درخشش خوب بانوان فوتسالیست ملایری در هفته تربیت بدنی با حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی استان همدان بیان داشت: تیم فوتسال بانوان شهرستان ملایر که با تلاش‌ها و تمرین بسیار توانستند با همکاری‌های هیئت فوتبال، مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش وجوان شهرستان ملایر و مربی حاذق و شایسته این رشته ورزشی خانم زهره سیاووشی در مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان استان شرکت کنند در بین تیم‌های هم استانی خود بدرخشند.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان استان همدان  در مجموعه ورزشی بانوان شهرستان نهاوند به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد، افزود: در این مسابقات تیم ملایر دررده سنی بزرگسالان حضور پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: این تیم در 3 بازی زیبا و دیدنی به مصاف تیم‌های هم استانی خود رفت که در پایان با نتیجه 3 بر1 مقابل تیم نهاوندبه پیروزی رسید و در مقابل تیم همدان با نتیجه 1 بر 1 به بازی خود خاتمه داد و در مقابل تیم تویسرکان با نتیجه 0 بر 1 بازی را واگذار کرد.

وی اظهار داشت: این مسابقات به مدت دو روز به طول انجامید و تیم ملایر تنها با 5 بازیکن مسابقات خود را به اتمام رساند و هیچگونه تعویضی نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات