خبرهای داغ:
مربی تیم کاراته شهید «عزیزی» ملایر خبر داد

موفقیت تیم کاراته شهید «عزیزی» ملایر در مسابقات انتخابی استان همدان

مربی تیم کاراته شهید «عزیزی» ملایر هنرجویان تیم کاراته شهید «عزیزی» ملایر در مسابقات انتخابی استان همدان که به مناسبت 13 آبان ماه با حضور 300 کاراته کاتا انجام شد، توانستند حائز مقام شوند.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۴۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

موفقیت تیم کاراته شهید «عزیزی» ملایر در مسابقات انتخابی استان همدان/کم‌لطفی هیئت کاراته شهرستاناحمد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: هنرجویان تیم کاراته شهید «عزیزی» ملایر در مسابقات انتخابی استان همدان که به مناسبت 13 آبان ماه با حضور 300 کاراته کاتا انجام شد، توانستند حائز مقام شوند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات علی محمد زندپور مدال طلا، مهدی رحیمی، سینا جباری، بهمن سایه وند، مسعود میرزایی، امیر ملکی و امیر صفدری مدال نقره و ارژنگ رضایی مدال برنز را دریافت کردند .

مربی تیم کاراته شهید «عزیزی» ملایر افزود: همه این کاراته کاها برای ثابت شدن در تیم استان و حضور در انتخابی تیم ملی در مرحله اول اردوی استان شرکت و به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این تیم با حمایت کانون بسیج و تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر به این مسابقات اعزام شدند، اظهار داشت: این تیم همواره مورد کم لطفی هیئت کاراته شهرستان و اداره ورزش قرار می گیرند و هیچ گونه حمایتی از این تیم نمی‌شود.

حیدری با اشاره به کم لطفی مسئولین از تیم کاراته بیان کرد:علاوه بر اینکه هیچ حمایتی از این تیم نمی‌شود بسیاری از مواقع نیز به جای کمک کارشکنی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر از اعضای این تیم کمی حمایت می‌شد امروز بالای 25 شرکت کننده داشتیم که همانند دیگر اعضای این تیم هیچ‌کدام دست خالی برنمی‌گشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات