خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد

روحیه جهادی بسیجیان لازمه حرکت انقلابی و ماندن در مسیر انقلاب

فرمانده بسیج ادارات استان همدان روحیه جهادی بسیجیان آن را لازمه حرکت انقلابی و ماندن در مسیر انقلاب دانست و گفت: نیاز اساسی جامعه امروز حرکت در مسیر جهادی است.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۵۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

روحیه جهادی بسیجیان لازمه حرکت انقلابی و ماندن در مسیر انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در نشست هم‌افزایی با مدیرکل و فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اهمیت و جایگاه بسیج در ادارات کل به موضوع تماس سازنده و همگرا اشاره کرد.

وی بیان داشت: بسیج همدان با مجهز شدن به علم روز به دنبال غلبه بر چالش‌های محیط های اداری بوده تا روند رشد در محورهای ارزشی فزاینده شود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد: بسیج تمام توان خود را به کار می‌گیرد که در ارائه بهتر مجموعه‌ها یاری کنند و مدیران و کارکنان باشد تا بتوانند در بهترین زمان ممکن بالاترین بهره‌وری را از خود به نمایش بگذارند.

وی روحیه جهادی بسیجیان آن را لازمه حرکت انقلابی و ماندن در مسیر انقلاب دانست و گفت: نیاز اساسی جامعه امروز حرکت در مسیر جهادی است.

احمدی فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در ادامه گزارشی از روند فعالیت‌های دو ماه پایگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار