خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمين رجبي:

آل سعود و آل خليفه بدانند سرنوشت آنها بهتر از داعش نيست/ نيروهاي مقاومت در جامعه جهاني سرافراز هستند

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مزدوران منطقه و آل سعود و آل خليفه بدانند سرنوشت آنها بهتر از داعش نيست و اگر به مسير حمايت از داعش و توطئه‌ها و مزدوري براي آمريكا ادامه دهند دير يا زود سرنوشتي مانند داعش خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۰۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر فتنه تکفیری اظهار کرد: با این پیروزی فتنه پیچیده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه اسلام و نظام جمهوری اسلام در مرحله نظامی به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه آمریکا، صهیونیست‌ها و مزدوران در منطقه فکر می‌کردند با این توطئه می‌توانند نظام اسلامی را از پا درآورند ولی با امدادهای الهی، تدبیر رهبری، فداکاری رزمندگان مدافع حرم و نیروهای مقاومت بساط این گروه تروریستی ضد بشری و ضد اسلامی برچیده شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این نوع سرانجام برای داعش درس عبرتی برای آمریکا، صهیونیست‌ها و مزدوران در منطقه است گفت: آنها باید بدانند در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و جریان حق همانطوری که قرآن می‌فرماید مانند خانه عنکبوت هستند که استواری ندارند و سرانجام حق بر باطل پیروز می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون باید توجه داشته باشیم که با این سرنوشتی که برای داعش و جریانی که برای جبهه مقاومت پیش آمد اقتدار نظام جمهوری اسلامی و جریان مقاومت برای جامعه بین‌الملل به اثبات رسید و در ادامه تلاش‌های مذبوحانه‌ای در جریان کردستان عراق یا جریان سعد حریری و امثال بیانیه اتحادیه عرب صورت گرفت تا توجه‌ها را از این پیروزی به مسائل دیگر جلب کنند.

رجبی با بیان اینکه امروز نیروهای مقاومت در جامعه جهانی سرافراز هستند گفت: این جریان مقاومت و نظام جمهوری اسلامی است که دست برتر خود را در عرصه بین‌الملل و به ویژه در منطقه به ظهور و بروز می‌رساند و باید از این فرصت مسؤولان در مذاکرات بین‌الملل و تعاملات سیاسی بهره‌برداری لازم را داشته باشند و باید بدانیم در هر بخشی در مسیر دفاع از حق قدم برداریم خداوند پشتیبان جریان حق است و تمام توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر مکانی ولایت، رهبری و بیانات ایشان نصب العین قرار گیرد پیروزی از آن ما است باید از خداوند، رهبر معظم انقلاب و از همه نیروهای فعال در این عرصه مانند سردار قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله و نیروهای مدافع حرم تشکر کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت باور به حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری و یاری مستضعفان در معادلات سیاسی در دستیابی به پیروزی گفت: همانگونه که رهبری فرمودند باید با عزت و اقتدار در صحنه بین‌الملل ظاهر شد و ساده‌لوحانی که تصور می‌کردند با اعتماد به آمریکا، مذاکرات و رأیزنی با آنها می‌توانند مشکلات را حل کنند بدانند جز خسارت نتیجه‌ای ندارند و اعتماد به رهنمودهای رهبری، اتکا به خدا و نیروهای مردمی می‌تواند راهگشا باشد.

وی ضمن بیان هشداری به مزدوران منطقه گفت: آل سعود و آل خلیفه بدانند سرنوشت آنها بهتر از داعش نیست و اگر به مسیر حمایت از داعش و توطئه‌ها و مزدوری برای آمریکا ادامه دهند دیر یا زود سرنوشتی مانند داعش خواهند داشت و از درون متلاشی می‌شوند.

ارسال نظرات