خبرهای داغ:
معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان:

آماد سپاه استان سمنان تغذیه و اسکان 7روستای زلزله زده کرمانشاه را بر عهده گرفته است

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان گفت: آماد سپاه استان سمنان تغذیه و اسکان 7روستای زلزله زده کرمانشاه را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۸۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

مهدی کاشفی در گفت و  گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، بیان داشت: معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که هر که با هر توانی دارد، به کمک زلزله زده ها بشتابد، اکیپی را به کرمانشاه اعزام کرده است.

وی بیان داشت: اکیپ اعزامی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان به سرپرستی جبار دوستمحمدیان بحث جمع آوری آمار و اطلاعات از نیازمندی های زلزله زدگان را بر عهده دارند و اکیپ آماد نیز بر اساس آن آمار پیگیر تغذیه، اسکان و توزیع اقلام مصرفی بین زلزله زدگان هفت روستای زمیر، جنان، پیرمیکاییل، حسن سلیمان، شیر خوانی، الیاس احمد و الیاسی صالح مطاع از روستاهای زلزله زده کرمانشاه است که به سپاه استان سمنان محول شده است.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه تصفیه و بسته بندی آب، استقرار نانوایی سیار برای پخت نان و آشپزخانه سیار برای پخت غذای گرم و تقسیم آن بین مردم زلزله زده از دیگر اقدامات آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان است.

کاشفی افزود: اقلام جمع آوری شده و ارسالی از استان سمنان با 45 کامیون و 4 تریلی شامل اقلام زیست خواب، چادر، نفت، اقلام خوراکی، پلاستیک، والور، پتو و سایر مواردی که مورد نیاز زلزله زده ها بوده است که هم اکنون این اقلام در مقر آماد و پشتیبانی در کرمانشاه انبار شده است و بر اساس نیازسنجی هایی که گزارش آن توسط سازمان بسیج سازندگی استان سمنان ارائه می شود؛ بین زلزله زدگان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: 12 هزار لیتر نفت نیزبا کامیون آورده شده از سمنان تا بین مردم این هفت روستا تقسیم شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها