خبرهای داغ:
مصوبات هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

از پخش مستند متولد کالیفرنیا تا جشن روز دانشجو

جلسه هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تصویب ۱۰ برنامه دانشجویی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۲۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: در این جلسه که با حضوردکتر روحانی نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان واحد‌های دانشگاهی استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین کهساری نماینده، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و دکتر سید حسین بدیعی رئیس واحد دانشگاهی شاهرود همراه بود، ۱۰ برنامه دانشجویی به تصویب رسید تا برای اجرایی شدن مراحل خود را طی کند.
دکتر علی رضوانی افزود: در این جلسه انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان مورد تایید قرار گرفت و همچنین با پیشنهاد بسیج دانشجویی مبنی بر پخش مستند متولد کالیفرنیا و برگزاری جشن ۱۶ آذر، روز دانشجو نیز موافقت شد.
وی از دیگر مصوبات این جلسه را درخواست هیات مذهبی دانشجویی عشاق المهدی (عج) ذکر و بیان کرد: در صورت موافقت صدا و سیمای استان و ستاد دعای ندبه شهرستان شاهرود قرار است پخش این دعا به طور زنده از مسجدالنبی (ص) دانشگاه برای سیمای استان پخش شود که این اولین باری است که چنین رویداد ارزنده‌ای رخ می‌دهد.
رضوانی با اشاره به چند برنامه دیگر که به تصویب هیات نظارت رسید اظهار کرد: اکران مستند دوشنبه گاه و نیز اشک خون آسمان در سالن همایش‌های دانشگاه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها