خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

ساماندهی 37گردان بسیج/ ماموریت گردان فاتحین در منطقه جعفر طیار

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: گردان فاتحین استان ماموریت در سطح جهان اسلام دارد و در چند روز آینده به منطقه جعفر طیار(ع) برای انجام ماموریت اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۸۲۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ سردارعلی قاسمی  صبح امروز در دیدار رده های مقاومت بسیج استان و شهرستان بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: در سطح خراسان جنوبی 11ناحیه و 118 حوزه مقاومت کار میدانی بسیج را مدیریت می کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه 2هزار و 397پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان وجود دارد عنوان کرد: 37گردان بسیج در سطح رده های بسیج است که از این تعداد 24گردان کوثر،12گردان امام حسین(علیه السلام)  و یک گردان تخصصی است.

وی ادامه داد:  گردان فاتحین استان ماموریت در سطح جهان اسلام دارد و در چند روز آینده به منطقه جعفر طیار(ع) برای انجام ماموریت اعزام خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه در سال جاری 290 برنامه در دستور کار قرار دارد گفت: اعتبارات منطقه پشتیبانی 27درصد است و حدود 60درصد از این برنامه ها پیشرفت داشته است.

فرمانده سپاه استان افزود: به مناسبت هفته بسیج 121موضوع برنامه فرهنگی، بصیرتی، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و پروژه های محرومیت زدایی ، رزمایش ها، یادواره های شهدا وسرکشی از خانواده های شهدا و ... در سراسر استان برگزار می شوند.

قاسمی ادامه داد: از 121برنامه 16 برنامه آن سراسر است که به مناسبت هفته بسیج برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها