امام جمعه دیر:

تصمیم عجولانه درباره مسأله ته‌لنجی کارگشا نیست

امام جمعه دیر گفت: اگر گمرک بسته شود با توجه به مرز گسترده آبی افراد سودجو راحت نمی‌نشینند و این بار به جای کالای ملوانی شاهد واردکردن کالاهای ممنوعه خواهیم بود که تصمیم عجولانه درباره مساله ته‌لنجی کارگشا نیست.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۸۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه بندردیر با تسلیت سالروز ارتحال پیامبر اسلام(ص)  و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: اگر زندگی خود را متناسب با سبک زندگی اسلامی انتخاب کنیم هیچ‌گاه به بیراهه نخواهیم رقت

وی با اشاره به صفات شخصیتی حضرت محمد(ص) افزود: نباید در مقابل هتک حرمت به مقدسات دین بی‌تفاوت باشیم .

امام جمعه دیر با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت امام رضا(ع) گفت:این امام بزرگوار از رهگذر برگزاری جلسات و مناظرات فرهنگی، اهل‌بیت(ع) را به جامعه معرفی می کرد.

حسینی با بیان این که همه کسانی که فرهنگ ایثار، اخلاص، بصیرت و ولایت‌مداری دارند بسیجی هستند، عنوان کرد: هفته بسیج فرصتی مناسب برای زنده‌نگهداشتن ارزش‌ها و تزریق روحیه و فرهنگ بسیجی به جامعه است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن ایستادگی در مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان با روحیه بسیجی ممکن شد و اگر این روحیه در جامعه حفظ شود دچار خطر نمی‌شویم.

خطیب جمعه دیر با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور گفت: سخنان مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان موجب شد تا مسوولان بلافاصله در صحنه حاضر شوند و مردم نیز با کمک‌های چشمگیر خود به یاری زلزله‌زدگان بشتابند.

وی ادامه داد: سازمان ملل لشکرکشی عربستان به کشورهای منطقه و حمایتش از تروریست‌ها و نسل‌کشی مردم یمن را نمی‌بیند و کور شده است آن وقت نسبت به نقض حقوق بشر در ایران اظهار نگرانی می‌کند که ما می‌گوییم نگران باشید و نگران بمانید تا بمیرید.

حسینی درباره اخباری مبنی بر  افتتاح  دفتر اتحادیه اروپا در تهران بیان کرد: انتظار داریم مسوولان کشور با توجه به نادانی اروپایی‌ها و حرف‌های نسنجیده آنان علیه ایران ، جوانب امر را بسنجند  و کاری نکنند که جاسوس‌خانه‌ای در کشور به وحود آید.

وی با اشاره به سناریوی استعفای سعد حریری بیان کرد: با درایت دبیرکل حزب‌الله، عربستان در این پروژه رسوا شد و نتیجه عکس گرفت.

امام جمعه دیر در رابطه با اخباری که این روزها در فضای مجازی شهرستان دیر پیچیده است ،گفت: خبری مبنی بر جایگزینی یک خانم به عنوان فرماندار شهرستان دیر از سوی مسوولان تکذیب شده است و مردم نگران نباشند.

وی درباره مصوبه جدید ته‌لنجی ابراز کرد: آقایان بدون مشورت بنر تشکر می‌زنند که مساله ته‌لنجی حل شد اما حالا فهمیده‌اند که این گونه نیست.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
آخرین اخبار