خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

ارسال کامیونی حامل مواد ضروری از اسدآباد به کرمانشاه

فرماندار اسدآباد گفت: عصر امروز و بنا به درخواست سپاه ناحیه شهرستان کامیونی حامل مواد ضروری مانند پتو، آب معدنی، نان و کنسرو بارگیری و به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۸۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

ارسال کامیونی حامل مواد ضروری از اسدآباد به مناطق زلزله‌زده کرمانشاهحسین افشاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله غرب کشور اظهار داشت: بعد از اولین لرزش در سطح شهر شورای هماهنگی مدیریت بحران اسدآباد اعلام آماده‌باش کرد.

وی با اشاره به اینکه قطعی برق سه روستای شهرستان نیم ساعت پس از قطع شدن وصل شد، افزود: صبح امروز گروه‌های ارزیاب و پایش خسارت با حضور در برخی روستاها به بررسی استحکام منازل روستایی پرداختند.

فرماندار اسدآباد بیان کرد: در ساعت 30 دقیقه بامداد دیشب حسب درخواست شورای مدیریت بحران استان یک دستگاه آمبولانس به همراه اکیپ درمانی به سرپل ذهاب اعزام شد تا به درمان مصدومین حادثه بپردازد.

وی در ادامه افزود: صبح امروز نیز یک کامیون حامل چادر و مواد ضروری گرم‌کننده از طرف جمعیت هلال احمر شهرستان به مناطق زلزله زده اعزام شده است.

فرماندار اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به کمک‌های فراوان همشهریان به زلزله زدگان برآن هستیم تا فردا سه شنبه این محموله را در قالب کمک‌های مردمی و از طریق کامیون به مناطق حادثه دیده ارسال کنیم.

وی ادامه داد: دانشکده پزشکی شهرستان نیز آماده است تا در صورت لزوم و اعلام نیاز شورای بحران کرمانشاه پایگاه‌های اهدای خون را در اسدآباد برقرار کرده و خون‌های اهدایی براساس گروه های خونی را به این مناطق ارسال کند.

رییس شورای تامین اسدآباد بیان کرد: عصر امروز و بنا به درخواست سپاه ناحیه شهرستان نیز کامیونی حامل مواد  ضروری مانند پتو، آب معدنی، نان و کنسرو بارگیری و به کرمانشاه ارسال شد.

وی یادآور شد: بعد از حادثه شب گذشته اکیپ‌های اداره آب شهرستان به بررسی لوله‌های انتقال آب پرداختند به طوری که قطعی آب در هیچ نقطه ای از شهرستان گزارش نشد.

افشاری در پایان سخنانش گفت: زلزله دیشب هیچ خسارت جانی و مالی در شهرستان اسدآباد به جا نگذاشته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات