خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد همدان خبر داد

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۴۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیمان ترکمانه از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی به کرمانشاه خبر داد و افزود: امروز از محل کمک های مردمی ۴۰ هزار قرص نان، ۸۰۰ کارتن خرما و دو هزار بطری آب معدنی به طور مستقیم به سرپل ذهاب ارسال شد.

وی ادامه داد: از امروز کمک های مردمی دریافت می شود و به تدریج با جمع آوری کمک های مردمی، محموله ها بارکشی و ارسال خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه هنوز کمک نقدی و غیرنقدی چندانی از سوی مردم نداشته ایم، یادآور شد: چون فراخوان جمع آوری کمک‌ها امروز آغاز شده به زمان نیاز است تا مردم اقدام کنند.

وی همچنین عنوان کرد: کمیته امداد استان همدان پذیرای کمک‌های نقدی و جنسی انسان دوستانه شهروندان برای تامین نیازهای هموطنان آسیب دیده است.

ترکمانه تأکید کرد: شهروندان می توانند کمک‌های خود شامل پتو، البسه گرم و نو، مواد غذایی بسته بندی شده و فاسد نشدنی شامل کمپوت و کنسرو را به دفاتر این نهاد در سراسر استان ارائه کنند.

وی اضافه کرد: مردم می توانند کمکهای نقدی خود را نیز به شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ نزد بانک ملی یا شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ واریز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات