خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد گفت: این مدیریت آمادگی لازم برای اعزام اکیپ عملیاتی با تجهیزات کامل و ارائه هرگونه کمک به هموطنان در مناطق زلزله زده را دارد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۱۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

آمادگی برق اسدآباد برای اعزام اکیپ عملیاتی به مناطق زلزله‌زدهامیرحسین بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت در پی درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله اظهار داشت: در اولین دقایق وقوع زلزله نیروهای مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد وضعیت خطوط شبکه‌های برق شهرستان بررسی شد.

وی افزود: بر اثر پس لرزه‌های زلزله خطوط برق برخی نقاط این شهرستان قطع شد اما خسارت چندانی به وجود نیامده بود.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد عنوان کرد: پس از وقوع زلزله و خبر قطع برق در برخی نقاط بلافاصله کمیته بحران تشکیل و تمام اکییپ‌های عملیاتی فرا خوانده شد و دقایقی بعد اکیپ‌ها به محل‌های مشخص شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: در اثر این زمین لرزه برق ۳ روستا از جمله روستای پیر شمس الدین و خط پل شکسته و یک محل نیز در مرکز شهرستان قطع شده بود که در کمتر از یک ساعت مشکلات برطرف شد.

بختیاری با اشاره به آمادگی نیروهای این مدیریت عنوان کرد: این مدیریت آمادگی لازم برای اعزام اکیپ عملیاتی با تجهیزات کامل و ارائه هرگونه کمک به هموطنان در مناطق زلزله زده را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات