خبرهای داغ:
معاون علوم پزشکی همدان خبر داد

اعزام 4 تیم و ارسال ۲۰ هزار دز واکسن‌ ‌از همدان به مناطق زلزله‌زده

معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان از اعزام ۴ تیم و ارسال ۲۰ هزار دز واکسن مورد نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه و ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۸۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

اعزام 4 تیم و ارسال ۲۰ هزار دز واکسن‌ ‌از همدان به مناطق زلزله‌زدهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر جلال الدین امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 20 هزار دز انواع واکسن مورد نیاز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی افزود: 20 هزار دز انواع واکسن در قالب هزاران دز واکسن توام و واکسن ام ام آر و حلال آن به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان عنوان کرد: در کنار واکسن‌ها 5 هزار عدد شیر خشک، 500 کیلو گرم پودر کلر و 100 کیلوگرم مواد زدعفونی‌کننده به استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی با اشاره به آمادگی نیروها، تجهیزات فنی و پشتیبانی معاونت بهداشتی خبر داد و گفت: به هنگام درخواست کمک از معاونت بهداشتی استان کرمانشاه، اقدامات لازم برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده انجام می‌شود.

امیری با بیان اینکه نیروهای معاونت بهداشتی در قالب 4 تیم به مناطق زلزله زده کرمانشاه و ایلام اعزام شد، عنوان کرد: نیروهای اعزام شده با تخصص‌های بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌های واگیر، سلامت‌روان و ماما بودند که عصر امروز به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی تأکید کرد: علاوه بر نیروهای فنی، پرسنل پشتیبانی و هماهنگ کننده معاونت بهداشتی، اعزام نیرو از شهرستان‌های استان نیز با هماهنگی معاونت بهداشتی برای خدمات‌رسانی و ارائه خدمات بهداشتی به آسیب دیدگان زلزله به مناطق زلزله زده انجام می‌شود

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات