خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه طبس:

جلوی شبهه ها و تهدیدات را با نشر تاریخ بگیریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه طبس با بیان اینکه 2هزار آیه در قرآن با موضوع تاریخی نشانه عبرت است گفت: انقلاب ما همیشه در حال تهدید بوده است پس ما باید با نشر و بازگو کردن تاریخ جلو شبهه ها و تهدیدات را بگیریم.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۹۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمد نظری فرد  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس در جلسه نشست بصیرتی پایگاه فاطمه الزهرا (س) حوزه علمیه خواهران طبس اظهارداشت: در تاریخ دینی ما مکرر گفته شده که از تاریخ عبرت بگیرید و این امر از آن جهت است که تاریخ تکرار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه طبس افزود: اگر ما بتوانیم تاریخ صدر اسلام را برای مردم بازگو کنیم به فرموده مقام معظم رهبری "کشور ما 10 سال تضمین می شود".

 وی با بیان اینکه کسی که به مسائل زمان خود آگاه باشد شبهات بر او غلبه نمی کند عنوان کرد: در قرآن جریانات مختلف تاریخی نقل شده است و هدف از گفتن تاریخ در قرآن آگاهی و عبرت گرفتن از آن است.

وی یادآور شد: تنها مسئله ای که در ابتدای تاریخ اسلام باعث دو دستگی شد عدم ولایت پذیری خواص و بعضی از مردم بود ، طبق تاریخ 120 هزار نفره در غدیر خم حضور داشتند ولی عدم بصیرت باعث دو دستگی و تفرقه مسلمین بعد رحلت پیامبر شد که این دو دستگی منجر به ارتداد تمام مسلمین به جز مسلمین مکه و مدینه شد.

وی خاطر نشان کرد : امروز هم اگر به فرامین مقام معظم رهبری جامه عمل پوشیده نشود تاریخ تکرار خواهد شد. انقلاب ما همیشه در حال تهدید بوده است پس ما باید با نشر و بازگو کردن تاریخ جلو شبهه ها و تهدیدات را بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها