خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش منطقه بیارجمند:

فراگیری راهکار‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی با فرهنگ بسیج

احمدی در جمع دانش آموزان بسیجی واحد پیشگام رازی بیارجمند گفت: انقلاب اسلامی الگویی برای جهانیان است و ما باید تلاش کنیم تا سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز ترویج نماییم و فرهنگ بسیج و بسیجی نشر دهنده این سبک زندگی متعالی است و باید خود را بدان مزین کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۷۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا احمدی در گردهمایی بسیجیان واحد پیشگام زاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان که در سالن اجتماعات دبیرستان شبانه روزی رازی بیارجمند برگزار شد در سخنانی به اصول و حقوق شهروندی و تربیت دانش آموزی و شیوه‌های یادگیری رفتار‌های بهنجار دانش آموزی مطالبی بیان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تهذیب، تحصیل، ورزش بیان کرد: رهبر انقلاب برای دانش آموزان خط مشی معرفی کرده است و این سه شاخصه را مورد تاکید قرار داده است و باید شما این شاخصه‌ها را در خود تقویت نمایید.
احمدی خاطر نشان کرد: دانش آموز بسیجی الگوی تحصیل، تهذیب و ورزش در مدرسه می‌باشد و باید این شاخص‌ها را در خود تقویت کرده و تلاش کنند دانش آموزان نیز در این راستا حرکت کنند.
وی با اشاره به راهکار‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: این شاخص‌ها در راستای سبک زندگی اسلامی ما حرکت می‌کند چرا که سبک زندگی انسان به رفتار و عمل و برخورد خود بر می‌گردد.
احمدی با تاکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی الگویی برای جهانیان است و ما باید تلاش کنیم تا سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز ترویج نماییم و فرهنگ بسیج و بسیجی نشر دهنده این سبک زندگی متعالی است و باید خود را بدان مزین کنیم.
در ابتدای این گردهمایی رضا صانعی مدیریت آموزشگاه ضمن خیر مقدم نکات تربیتی اخلاقی را برای دانش آموزان بیان نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها