خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:

معرفی ابعاد قیام امام حسین(ع) نیاز امروز نسل جوان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: باید زمینه‌های معرفی ابعاد قیام امام حسین(ع) بیشتر از گذشته برای جوانان فراهم شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۱۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حجت الاسلام یعقوبی در جمع پایوران و بسیجیان اظهار کرد: ارزش، اصل و شالوده کارهای ما بستگی به نیت آنها دارد؛ نیت اگر پاک و مخلصانه باشد، ارزش دارد، ولی اگر فاسد باشد ارزشی ندارد.

وی بیان داشت: اگر نیت ما صحیح نباشد به خدا نزدیک نمی شویم ؛ نیتی که ما را به خدا نزدیک می کند باید صحیح باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر افزود: در روایتی امام صادق (ع)از پیامبر اکرم(ص)نقل می کند ارزش هر عملی به نیت است؛ بنابراین همه ماباید توجه داشته باشیم، نیت یک امر قلبی و باطنی است و در دل دو محبت متناقض خدا و هوای نفس و دنیا جمع نمی شود.

یعقوبی بیان داشت: اهل بیت؛ عزاداری بر امام حسین(ع) را تکریم کرده اند؛ همان طور که امام صادق(ع) در عزای امام حسین(ع)مجلس تشکیل می داد ایشان می نشستند  و جعفر بن عفان شعر می خواندند و امام اشک می ریختند.

وی بیان کرد: امام صادق (ع)سجده بر تربت کربلا و گریه بر مصائب امام حسین(ع) و زیارت امام حسین (ع)را از جمله موارد تکریم از قیام امام حسین(ع) داشتند.

یعقوبی به حدیثی از ائمه معصومین اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) زوار قبر امام حسین (ع) را دعا می کند و آنهایی که در آسمان  برای زوار امام حسین دعا می کنند ؛بیشتر از کسانی هستند که در زمین دعا می کنند.

وی به ارزش  و اهمیت زیارت امام حسین(ع)اشاره کرد و به استناد سخنی از امام صادق(ع)گفت: هرکس به زیارت امام حسین(ع)برود همانند این است که با پیامبر مصافحه کرده  و با خداسخن گفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها