خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

اربعین حسینی و احیای عاشورا رمز تدوام شعوری عاشورایی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: اربعین امام حسین(ع) و تکریم این روز و احیای عاشورا رمز تدوام شعوری عاشورایی در زمان‌های بعد بوده است و مردم جهان را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) آماده می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۴۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

اربعین حسینی و احیای عاشورا رمز تدوام شعوری عاشوراییحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین از رازهای هستی و پیاده‌روی اربعین از مقدمات ظهور است.

وی افزود: به عبارتی پیاده‌روی اربعین تقویت جبهه مقاومت و نشان دهنده عظمت امام حسین(ع) است که به منظور تقویت حقانیت قیام امام حسین(ع) و شناساندن مسیر قیام امام حسین(ع) به دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: اربعین از رازهای هستی است که در منابع و روایات بسیاری به آن اشاره به شده است، در حدیثی پیامبر(ص) فرمود هر کس چهل روز فقط برای خدا اخلاص ورزد چشمه‌های حکمت از قلب به زبانش جاری می شود.

وی ادامه داد: اربعین امام حسین(ع) و تکریم این روز و احیای عاشورا رمز تدوام شعوری عاشورایی در زمان‌های بعد بوده است و مردم جهان را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) آماده می‌کند.

قربانی عنوان کرد: امید است راهپیمایی اربعین هر سال پر شور تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا عظمت شیعه بیشتر شده و آن را رخ جهانیان بکشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات