خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: در راستای خدمت به زائرین بیمارستان صحرایی سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» در سه راهی شهرستان بهار با امکانات بهداشتی، درمانی و دارویی در مسیر رفت و برگشت زوار ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۵۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی به زائران در سه‌راهی بهار/ ویزیت 900 زائر در بیمارستان صحراییدکتر حمید بهرامی‌خو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با  تشریح فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان همدان اظهار داشت: این مجموعه فعالیت خود را از سال 82 آغاز و برنامه‌های متنوعی را در راستای تحقق اهداف و رسالت وجودی خود انجام داده  است.

وی از  ارائه خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان یکی از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان همدان یاد کرد و بیان داشت: با توجه به اهمیت سلامت زوار اربعین حسینی، امسال برای سومین سال پیاپی  بیمارستان صحرایی به همت بسیج جامعه پزشکی برپا شده است.

مسئول بیمارستان صحرایی سردار شهید «سعید  قهاری‌سعید»  تصریح کرد: در راستای خدمت به زائرین این بیمارستان صحرایی در سه راهی شهرستان بهار با امکانات بهداشتی، درمانی و دارویی در مسیر رفت و برگشت زوار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان از 16 تا 22 آبان ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد، اضافه کرد: در صورت استقبال زائرین از  خدمات پزشکی، این مدت تمدید خواهد شد.

بهرامی‌خو با اشاره به اینکه در این بیمارستان تیم پزشکی در سه شیفت صبح، عصر و شب ارائه خدمت می دهند، گفت: در این سه شیفت از کل استان به تعداد 50 نفر به زائرین خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به تعداد 5 هزار و 200 بیمار در این بیمارستان ویزیت شدند، یادآور شد: از دیروز با آغاز فعالیت این بیمارستان تا به امروز 900  بیمار ویزیت شده و پیش‌بینی ما برای امسال ویزیت 5 هزار بیمار است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان عنوان کرد: ارائه خدمت در این بیمارستان به شکل تزریقات، ویزیت، درمان، بستری سرپایی و خدمات دارویی است.

وی خاطرنشان کرد: یک آمبولانس در این بیمارستان  به صورت ثابت مستقر است که در صورت نیاز بیمار را به بیمارستان‌های پشتیبان اعم از بیمارستان آیت الله بهاری و دیگر بیمارستان‌های استان که اعلام همکاری کرده‌اند انتقال داده می شود.

انتهای  پیام/

ارسال نظرات