خبرهای داغ:
مسئول برنامه و بودجه سپاه ناحیه نهاوند گفت: موکب سیدالشهدا(ع) نهاوند بزرگ‌ترین موکب غرب کشور با حضور ۱۲۰ نفر خادم الحسین در شیفت‌های کاری به صورت شبانه روزی در حال خدمتگزاری به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۵۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

خدمات‌رسانی موکب سیدالشهدا(ع) با حضور ۱۲۰ خادم الحسین در نهاوندمحمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: موکب سیدالشهدا(ع) بزرگ‌ترین موکب غرب کشور از اول آبان ماه سال جاری راه‌اندازی شده و عملاً از سوم آبان ماه کار خود را به صورت شبانه روزی شروع کرده و در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) بوده است .

وی افزود: حدود ۱۲۰ نفر خادم الحسین در شیفت‌های کاری به صورت شبانه روزی در حال خدمتگزاری هستند .

مسئول برنامه و بودجه سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: برگزاری خیمه قرآنی به نیابت از شهید «همدانی» و شهدای حرم به صورت طرح تلاوت قرآن، برگزاری نمایشگاه مهدویت، پخش کلیپ جشنواره عمار، اسکان ثابت و موقت برای ۸۰ نفر به بالا، برگزاری سه وعده نماز جماعت در مسجد پارک و مسجد شهرک شهید «حیدری» از جمله برنامه‌های این موکب است .

وی ادامه داد: در این موکب روزانه یک هزار و ۵۰۰ وعده صبحانه، بین ۴ هزار تا ۶ هزار وعده نهار و شام، ۵ هزار چای و دمنوش و ۱۰ هزار بسته فرهنگی پخش و در اختیار زائران اباعبدالله الحسین(ع) قرار می‌گیرد.

گودرزی ابراز داشت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در مسیر حرکت زائران به کربلا است، بنابراین تعداد قابل توجهی از زائرین در این موکب پذیرایی شده و اسکان داده می‌شوند و هر ساله در این شهرستان با همکاری تمام ادارات و مردم همیشه در صحنه شهرستان نهاوند این موکب برپا شده و کمک‌های مردمی منبع اولیه تمام احتیاجات این موکب بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴ میلیون تومان هزینه این موکب بوده است ، گفت: در حاشیه این موکب ایستگاه پلیس، ایستگاه امداد و نجات و آمبولانس و ایستگاه صلواتی نیز دیده می‌شود که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات