خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه ثامن الائمه2:

محرومیت زدایی و مردم یاری عامل حفظ امنیت/ایجاد اشتغال و زندگی آبرومندانه مردم در اولویت است

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه2 گفت: یکی دیگر از ماموریت های اصلی ما محرویت زدایی و مردم یاری است که اثر مستقیم بر امنیت دارد و با همکاری مردم و سایر دستگاه ها در زمینه زیرساخت ها، ایجاد اشتغال و زندگی آبرومندانه محقق می شود.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۴۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم تجلیل، تکریم و تشریح برنامه های مردم یاری و توزیع هدایای متبرکه آستان قدس رضوی و قرارگاه ثامن الائمه 2 در بین اهالی بخش گزیک برگزار شد.

سرهنگ رجب زاده فرمانده قرارگاه ثامن الائمه2 در جمع مردم دهستان آبگرم گفت: حضور قرارگاه ثامن الائمه 2 بنا به تدبیر مقام معظم رهبری برای سه ماموریت حفظ امنیت، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و زندگی آبرومندانه این منطقه است .

وی عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال و حضور ، همراهی و همکاری شما مردم ولایت مدار اهداف ما در منطقه محقق می شود که در آینده در قالب دسته رزمی ادامه خواهد داشت.

فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروز دشمنان در پی ضربه زدن به اسلام و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند افزود: هدف اصلی آنان اسلام و ایران عزیز است.

وی متذکر شد: امروزه امنیت کشور حفظ نمی شود مگر با حضور و انسجام شما بزرگواران در این منطقه و وحدتی که بین شیعه و سنی وجود دارد که نقشه های دشمن را خنثی می کند.

رجب زاده گفت: امروزه یکی دیگر از ماموریت های اصلی ما و با حضور شما مردم عزیز، محرویت زدایی و مردم یاری است که اثر مستقیم بر امنیت دارد و با همکاری شما و سایر دستگاه ها در زمینه زیرساخت ها و ایجاد اشتغال و زندگی آبرومندانه محقق می شود.

وی ادامه داد: برنامه هایی در زمینه ساخت خانه عالم، حمام، توسعه کشاورزی و احداث مسکن داریم که به همت شما مردم سخت کوش انجام خواهد شد. در حوزه سلامت و فرهنگی هم کارهایی انجام شد که در دست اقدام است.

گفتنی است، در پایان مراسم تعداد 200 بسته حمایتی معیشتی بین نیازمندان دهستان آبگرم بخش گزیک توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها