خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس :

مرگ برآمریکا اعلام نفرت و انزجار از سیاست ها علیه مسلمانان است

امام جمعه فردوس گفت: منظور از مرگ برآمریکا به معنای اعلام نفرت و انزجار از دولتمردان آمریکا و سیاست ها و توطئه های این کشور علیه مسلمانان و دیگر مردم مظلوم جهان است.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۸۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه فردوس در مراسم شکوه 13 آبان  که با حضور بی نظیری آحاد مردم و دانش آموزان و دانشجویان برگزار شده است گفت: منظور از مرگ برآمریکا به معنای اعلام نفرت از دولتمردان آمریکا و سیاست ها و توطئه های این کشور علیه مسلمانان و دیگر مردم مظلوم جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی خاطرنشان کرد: تمام مسائل جهان زیر سر آمریکا مستکبر است و مبارزه با ظلم یعنی مبارزه با استکبار و مبارزه با اسرائیل غاصب و مبارزه با دشمنی که به دنبال براندازی نظام ماست .

وی با اشاره به این که اگر با آمریکا مبارزه نکنیم عامل به قرآن نیستیم گفت: آمریکا مستکبر و زیاده طلب است و می خواهد تا ما برده آنها باشیم برای همین یک روز به بهانه برنامه هسته ای , یک روز به بهانه موشک و روزی به بهانه حقوق بشر ایران را متهم می کند.

امام جمعه فردوس افزود : ما با آمریکا دشمن نیستیم بلکه با دولتمردان آنها دشمن هستیم همان هایی که  اسرائیل را در قلب کشور اسلامی جای داده اند و داعش و طالبان را علیه مسلمانان و شیعیان ایجاد کرده اند.

بابایی گفت : کودتای 28 مرداد و خیانت بزرگ علیه کشور , شهادت دانشجویان در 16 آذرسال 32, تحکیم پایه های حکومت پهلوی برای مستضعف کردن ایران, تاسیس سازمان ساواک برای شکنجه مبارزین با حکومت پهلوی روحانیون ودانشجویان, ترور دانشمندان هسته ای ایران, کشتار مردم یمن سوریه عراق افغانستان و میانمار نادیده گرفتن تعهدات در برجام علیه ایران اسلامی همه این موارد از جمله جنایات و توطئه های آمریکا است که ما در جواب متجاوزین تنها می توانیم بگوییم مرگ برآمریکا.

ارسال نظرات
پر بیننده ها