خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بهار:

ملت ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان دشمن را فرسنگ‌ها عقب راندند

امام جمعه شهر بهار با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: ملت ایران با حماسه ای که امروز خلق کردند دشمن را فرسنگ ها عقب راندند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

ملت ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان دشمن را فرسنگ‌ها عقب راندندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا امروز در تجمع راهپیمایی 13 آبان شهرستان بهار اظهار داشت: ملت ایران با حماسه ای که امروز خلق کردند دشمن را فرسنگ‌ها عقب راندند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:  دشمنان ما از انقلاب اسلامی سیلی خوردند.

امام جمعه شهر بهار در ادامه به دشمنی استکبار و در رأس آن آمریکا اشاره کرد و گفت : به لطف خداوند آمریکا از اول پیروزی انقلاب از ملت ایران سیلی محکم خورده و با این حماسه ملت بزرگ ایران باز هم سیلی خواهد خورد. 

وی با اشاره به اسناد لانه جاسوسی ابراز داشت: دشمنان کارهای بسیار خطرناکی را طراحی می‌کردند اما با عنایات خداوند و رهبری حضرت امام راحل این دسیسه و نقشه های آنها توسط دانش آموزان و دانشجویان خنثی شد.

حاتم‌نیا با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است، یادآور شد: ملت بزرگ ایران از مکتب امام حسین (ع) درس فداکاری و عشق آموختند.

وی عنوان کرد: امروز رزمندگان این ملت در سوریه و عراق حماسه آفرینی کردند و این حماسه آفرینی‌ها ادامه دارد  و این همت رزمندگان ایثارگر  قابل ستایش است و دشمنان ما از روحیه جهادی واهمه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات