خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز آمریکا در مقابل ایران به زانو درآمده و ضعیف و ذلیل شده است، گفت: مهمترین پیام راهپیمایی و تجمع 13 آبان ماه این است که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند .
کد خبر: ۸۹۴۳۷۲۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

امروز آمریکا در مقابل ایران به زانو درآمده و ذلیل شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم شهرستان نهاوند اظهار داشت: 13 آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، روزی است که سه اتفاق مهم تاریخی در این روز و در سال‌های مختلف شکل گرفت.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی ما در برابر شاه، صدام، گروهک‌های متجاوز، داعش و آمریکا و استکبار جهانی ایستادند و بازهم خواهند ایستاد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم است و از انقلاب اول مهمتر گفت: امام(ره) شعار نمی‌دادند، انقلاب اول ملت ما در بهمن ماه رخ داد که مبارزه با استبداد داخلی بود، انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیروخط امام(ره) که مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا بود.

وی ادامه داد: انقلاب اول ما جنبه داخلی و انقلاب دوم ما جنبه جهانی پیدا کرد بنابراین روز تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامگذاری شد.

مغیثی اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه حادثه بزرگ تاریخی است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

وی افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 تظاهرات دانش آموزان پیرو خط امام(ره) و به شهادت رسیدن 56 نفر به دستور آمریکای جنایتکار و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی‌تر دانست چراکه هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز آمریکا در مقابل ایران به زانو درآمده و ضعیف و ذلیل شده است، تصریح کرد: انقلاب ما، راهپیمایی‌ها و تجمع‌های ما نشان داد که آمریکا شکست پذیر است و مهمترین پیام این راهپیمایی و تجمع این است که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند .

در ادامه این مراسم دانش آموزان در واکنش به رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ایران به طور نمادین پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات