خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

دشمن خواب مذاکره دوباره را به گور خواهند برد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامیگفت: مگر می‌شود در این کشور با حضور ملت استکبارستیز، مذاکره از سر گرفت آنها این خواب آشفته را به گور خواهند برد که ما یک بار دیگر پای مذاکره بشینیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۰۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

دشمن خواب مذاکره دوباره را به گور خواهند بردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم با بیان اینکه روز ۱۳ آبان ماه روز دانش‌آموز در تقویم جمهوری اسلامی نام گذاری شده است، بیان داشت: حضور پررنگ و پرشور دانش‌آموزان در این مراسم مشت محکمی به دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و با بیان اینکه انقلاب و انقلاب دوم مدیون دانش آموزان ودانشجویان خط امام(ره) و رهبری است، افزود: روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مقابله مردانه با آمریکا است، روزی که جاسوس‌های آمریکا را دست بسته از این کشور اخراج کردیم  و روزی که به عظمت مردم ایران به بصیرت و هوشیاری جوانان و نوجوان پی بردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در این کشور مسئولیت داریم از خون شهدا پاسداری کنیم چراکه ما مدیون قشر دانش‌آموز و دانشجویان هستیم.

وی ادامه داد: اگر رشادت جوانان نبود که انقلاب دوم خلق کردند و دست آمریکایی‌ها را کوتاه کردند اکنون مثل کشورهای دیگر  گرفتار و بیچاره استکبار بودیم.

آزادیخواه با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان ما به راحتی مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: به برکت جوانان عزیز انقلابی دانش‌آ‌موزان و دانشجویان، مردم و مسئولان نظام خود برای کشور تصمیم می گیرند و باید قدر بدانیم مهمترین قدردانی هم حضور در این راهپیمایی‌ها است.

وی یادآور شد: در ۱۳ آبان باید همه مسئولین  در عرصه ضد استکباری حضور داشته باشند و با حضور ضداستکباری نسبت به آمریکا این موضوع را اثابت کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهنی  رییس جمهور آمریکا نسبت به ملت و جوانان ما گفت: دشمن امروز نیز برای ما توطئه می‌چیند اما ما کشوری هستیم  که دانش آموزان آن شعار «مرگ برآمریکا» سر می دهند.

وی خاطرنشان کرد: مگر می‌شود در این کشور با حضور ملت استکبارستیز، مذاکره از سر گرفت آنها این خواب آشفته را به گور خواهند برد که ما یک بار دیگر پای مذاکره بشینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات