خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا:

امروز تفکر شهادت، نجات بخش جامعه است

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا با بیان اینکه امروز نجات بخش این جامعه تفکر شهادت است، گفت: برادر و خواهر، شیعه و سنی و همه و همه امروز نیاز به این تفکر داریم.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۰۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام اکبرپور  در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان زیرکوه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهارداشت: بر سر سفره ای نشسته ایم و از طعام سفره ای بهره مند می شویم که سفره چینان این سفره شهدایی هستند که تمثال پاکشان و روح مطهرشان شاهد و ناظر بر این محفل هستند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خاطرنشان کرد: اگر ما در این مملکت بر سر سفره ارزشمند پر از نعمتی نشسته ایم که بالاترین نعمت آن امنیت است چه کسی نمی داند مدیون بیش از ۲۰۰هزار لاله پرپری هستیم که پرپر زدند تا ما پر زدن آموختیم.


وی ادامه داد:اگر ما پر زدن آموختیم ، قد راست کردیم و راحت نفس می کشیم ۲۰۰ هزار لاله پرپر شدند، قد رعنایشان بر زمین افتاد و ۲۰۰هزار نفر از نفس افتادند تا ما راحت باشیم.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه امنیت امروز ما در دنیا مثال زدنی است،‌اذعان داشت:امروز اگر آمریکا در اطراف ما پایگاه می زند و عده ای شکم پرست را همراهشان میکنند بخاطر ضربه زدن به ماست.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا،‌تاکید کرد:امروز اگر من و شما توفیق پیداکرده ایم در مجلس شهید بنشینیم این توفیق را خداوند عنایت فرموده است اما شهید نیاز به حضور من و شما در مجلس خود ندارد بلکه من و شما هستیم که نیاز به نشستن در مجلس شهدا هستیم که عطر شهادت بگیریم و تفکر ما تفکر شهید بشود.

امروز نجات بخش این جامعه تفکر شهادت است

وی با بیان اینکه امروز نجات بخش این جامعه تفکر شهادت است، گفت: برادر و خواهر ما شیعه و سنی ما و همه و همه امروز نیاز به این تفکر داریم.
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا گفت:شهدا رفتند تا ارزش ها و نهادهای ارزشی جامعه ارزشمند بمانند نه اینکه برخی اوقات احساس می شود بخاطر امراض سیاسی و جناحی حاضرند ارزش ها را زیر پا بگذارند.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به اینکه شهدا برای این نرفتند که ما سیاست باز باشیم، بیان داشت:رییس جمهور مملکت می فرماید من رییس جمهور ۸۰ میلیون نفر هستم اما برخی نوچه ها در رده های پایین دهن کجی می کنند و ارزش ها را زیرپا میگذارند.

وی تاکید کرد:چرا برخی نوچه ها در این مملکت پا روی خون شهید می گذارند و به مردم و زیردستان دهن کجی می کنند.

حجت الاسلام اکبرپور، اظهارداشت:مسولان باید بدانند بر هرجا بنشسته اند  پایه میز و صندلیی که بر آن ریاست می کنند با قطره قطره خون هزاران شهید و آه و درد ژدران و مادران شهید و ناله و درد آزاده و جانبازان بنا شده است.


وی با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش آموز ، گفت: اینها هم جوانی داشتند اما برای یک هدف مقدس تر رفتند و شهدا رفتند تا ما بمانیم .

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا اذعان داشت:کوچه ها به نام شهدا شد تا رسم شهدا را در زندگیمان پیاده کنیم و با خود تعهد کنیم مسیری برویم شرمنده شهدا نشویم


حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه ولایت مداری با شعار نمی شود، ادامه داد:ولایت مداری اعتقاد است که بعضی از ما این اعتقاد را دیر می فهمیم و به آن می رسیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها