خبرهای داغ:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی شاهرود در دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشجویان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی به خانواده و پلیس اعتماد کنند

کلاس آموزشی آشنایی با معضلات و آسیب‌های اجتماعی در ادامه سلسله آموزش‌های کاربردی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۴۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کلاس آموزشی آشنایی با معضلات و آسیب‌های اجتماعی در ادامه سلسله آموزش‌های کاربردی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد؛ در این کلاس که دختران دانشجوی خوابگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود حضور داشتند سید ابراهیم میری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود نکاتی را درباره آنچه که مسائل مبتلابه قشر دانشجو و جوانان در قالب آسیب‌های اجتماعی بود برای مخاطبان بازگو کرد.
مسائل ارتباطات تلفنی و شبکه‌های اجتماعی دختران و پسران پیرامون روابط کلامی، عاطفی و.. ازجمله مباحثی بود که وی در بین دانشجویان مطرح کرد.
وی به آمار‌هایی از نتیجه تحقیقات در جوامع مختلف در جغرافیای استان به‌عنوان نمونه اشاره کرد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق جوانان به دلیل همین ارتباطات لجام‌گسیخته و بی محابای دختران و پسران و زنان و مردان دچار آسیب‌های جدی در زندگی می‌شوند که حتی در زندگی زناشویی و ازدواج آنان در آینده نیز تأثیرات مختلفی می‌گذارد.
میری علت طلاق‌های زود هنگام و عمر کوتاه ازدواج را تجربه‌های منفی و قبلی و خیانت‌های زناشویی عنوان کرد و از دانشجویان خواست تا در ارتباطات خود عواقب حال و آینده را مدنظر داشته باشند.
وی به سؤالات مطرح‌شده از سوی دانشجویان پاسخ داد و تأکید کرد: با توجه به مسائلی که ممکن است در راستای ارتباطات با جنس مخالف برای هر فردی به وجود آید از هیچ تهدیدی نهراسند و با اعتماد به حمایت خانواده و پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی از دام شیادان و افراد شیطان‌صفت رها شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها