خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک:

خدمت رسانی با برنامه برای زوار اربعین ضروری است/ نماز اول وقت در مواکب اقامه شود

امام جمعه اندیمشک در مراسم افتتاح مواکب اندیمشک گفت:در کنار خدمت رسانی مناسب به زوار اربعین امنیت آنان نیز باید تامین شود.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۵۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اندیمشک،حجت الاسلام حسینی نوری در مراسم افتتاح مواکب اندیمشک که در مرقد شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، گفت: اندیمشک شهر ورودی و خروجی استان است و در دوران دفاع مقدس هم خدمات زیادی به انقلاب داشته ، امروز هم باید از موضوع خدمت رسانی به زوار عقب نماند.

وی در ادامه گفت: خدمت رسانی به زوار اربعین یک کار جمعی است و همه دست به دست هم داده ایم تا فضای مناسب برای این خدمت رسانی راهم شود.

امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با اشاره به اینکه در قیامت اعمال را با نیت ان محاسبه می کنند، افزود: زمانی نیت بهتر از عمل می شود که فرد بر روی امیال نفسانی خواهش های نفسانی خود پا بگذارد.

وی در بخش دیگری گفت: باید نیت خود را خالص کنیم و کار برای اباعبدالله باشد ، و مبنا این است که در اربعین به تذهیب و معنویت برسیم ، در عبادت اگر نیت درست نباشد ممکن است همین موکب داری موجب انحراف شود.

حجت الاسلام حسینی نوری اقامه نماز اول وقت را یکی از ضروریات دانست و افزود: سعی شود در مواکب نماز اول وقت اقامه شود و به همین منظور هم کمیته ای تشکیل شده است تا این امر را تسهیل ببخشد.

وی افزود: برنامه ریزی برای خدمت رسانی باعث می شود تا لذت زیارت ابی عبدالله الحسین (ع) دو چندان شود.

امام جمعه اندیمشک در پایان افزود : از خدا طلب می کنم که برنامه ای در خور و شان یکهزار شهید اندیمشک برای زوار اریعین حسینی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها