خبرهای داغ:
تا دو ماه آینده

٣ شهر و 41 روستای خراسان‌جنوبی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره برداری پروژه گازرسانی به 3 شهر و 41 روستا استان در دو ماه آینده خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۸۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ، "سید محمود هاشمی" در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی به استان ، اظهار داشت: گاز رسانی به پنج شهر استان در دست اجرا است که با گازرسانی به این شهرها درصد برخورداری جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی به حدود ٩٩ درصد می‌رسد.


وی با اشاره به اینکه ٢١۵ روستای خراسان جنوبی با 36 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند افزود: عمليات گازرسانی به 179 روستای دیگر استان نیز در دست اجرا است که با اتمام اين پروژه هاي روستايي ، جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز طبيعي به 56 درصد خواهد رسيد .


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 21 شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: تا دو ماه آینده سه شهر گزیک، طبس مسینا و زهان و 41 روستای خراسان‌جنوبی که اغلب جزء شهرها و روستاهای مرزی استان هستند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.


هاشمی گفت: با برخورداری شهرها و روستاها از نعمت گاز طبيعي ، انگيزه ساكنين به ماندگاري و خودداري از مهاجرت افزايش خواهد يافت .


وی در پایان خاطر نشان داشت : نیروهای شرکت گاز استان در تمام طول شبانه روز ، با تلاش مضاعف و عشق و علاقه در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها