خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

دست منافقان از سفره انقلاب قطع شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: افرادی که در جهان با ما مخالف هستند ، این مخالفت آن ها به دلیل کوتاه شدن منافع آن ها در کشور ایران است ؛ به تعبیر قرآن دشمنان همان منافقانی هستند که سر سفره انقلاب و اسلام بهره برده اند.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۴۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم رزمایش صحرایی شهید حججی که در منطقه گزیک برگزار شد، اظهار داشت: آن هایی که ثروت و نفت کشور ما را می‌برند، امروز به واسطه نظام و انقلاب اسلامی از آن منافع بی نصیب شده اند و دستشان از آن ها قطع شده است.

وی افزود: افرادی که در جهان با ما مخالف هستند ، این مخالفت آن ها به دلیل کوتاه شدن منافع آن ها در کشور ایران است ؛ به تعبیر قرآن دشمنان همان منافقانی هستند که  سر سفره انقلاب و اسلام بهره برده اند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما برای مقابله با دشمنان باید تمام توان خود را مجهز کنیم و هر توانی که لازم است اعم توان رزمی، دفاعی کسب کنیم.


نوفرستی افزود: آنچه در دوران دفاع مقدس یا در جبهه مقاومت در نهضت اسلامی و در جهان به ما قوت و عزت می‌دهد، است چند مولفه را شامل می‌شود که اولین مولفه قدرت ایمان و تدین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تقوا مراقبت از ایمان توجه به پاکدامنی ودفاع از دین از مولفه‌هایی است که انسان باید خود را حفظ کند زیرا دشمن تلاش می‌کند به شکل دیگری قدرت را از ما بگیرد.

نوفرستی افزود: آن روزی دشمن موفق می‌شود بر ما مسلط شود که ما در وسایل دینی سست و غیرت دینی از ما گرفته و زمینه برخی آلودگی‌ها در مجموعه نیروهای مسلح دنبال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها