خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه انصارالحسین(ع) بسیج اصناف شاهرود+عکس

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج انصارالحسین(ع) حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۱۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج انصارالحسین (ع) حوزه بسیج اصناف الهادی اتحادیه تاکسیرانی شهرستان با حضور فرماندهی و شورای حوزه بسیج الهادی و بسیجیان پایگاه در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی در این مراسم با گرامیداشت ایام اسارت اهل بیت و بیان حدیثی با بیان اینکه بسیج و بسیجی یک تفکر ناب است که امام آن را بنیان نهاد اظهار کرد: در بسیج همه تلاش می‌کنند تا به تحقق اهداف متعالی انقلاب و اسلام کمک کنند و فرمانده و زیر مجموعه وجود ندارد و این مسئولیت‌ها نیز سازمانی است و ماندگار نیست و آنچه ماندگار است خدمت به انقلاب و نظام است که همیشگی است.
وی افزود: ترویج تفکر بسیج در همه اقشار جامعه سبب مصون سازی است و باید تلاش کنیم در هر صنف و جایگاهی که قرار داریم در تحقق اهداف نظام و ترویج تفکر ناب بسیج که همانان تفکر اسلام ناب است تلاش نماییم.
عجم با تقدیر از فعالیت‌های فرمانده سابق پایگاه صنف تاکسیرانی گفت: امیدواریم فرمانده جدید با ایجاد نشاط بیشتر در مجموعه پایگاه در جهت تحقق اهداف سازمان بسیج و قشر اصناف کوشا باشد و از تجربیات فرمانده قبلی نیز در پیشبرد اهداف سازمان استفاده نماید.
وی با بیان اینکه امروز حرکت ما در مسیر نظام و انقلاب درست است گفت: اینکه دشمن از بسیج و سپاه هراس دارد به خاطر ایستادگی و اقتدار و حرمت در مسیر حفظ دستاورد‌های انقلاب است و ایستادگی سپاه سبب شده است تا انقلاب باقی بماند.
در این مراسم از زحمات با اهدا لوح و هدیه از حسن بیکی، تجلیل و سلطانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها