خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان:

از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی تا تجلیل از نخبگان در هفته بسیج دانش آموزی شاهرود

سرگرد پاسدار جلیلی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران گفت: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از 100 برنامه با 30 عنوان در سطح واحدای مقاومت بسیج دانش آموزی شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۶۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد جلیلی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران شاهرود در سخنانی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: این هفته با شعار (دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی) از هفتم تا سیزدهم آبان ماه با اجرای برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
وی افزود: در این هفته بیش از صد برنامه با ۳۰ عنوان موضوعی در سطح مدارس شهرستان اجرا خواهد شد که از شاخص‌های این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در بخش بیارجمند و دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا و غبارروبی گلزار این شهدا بخش اشاره کرد.
جلیلی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه پدافند غیرعامل، دیدار نخبگان و شورای علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی با امام جمعه و فرماندار شهرستان، برگزاری آیین سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت در واحد امیدان شهید فهمیده و دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه هاست.
وی تصریح کرد: تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی، برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهید ذوالفقاری و ۱۲۷ شهید دانش آموز شهرستان به همت واحد پوینده شاهد، ثبت نام لیگ علمی پایا، بازدید علمی دانش آموزان بسیجی و برگزاری نشست‌های معرفتی بصیرتی از دیگر برنامه‌هایی اجرایی در این هفته در واحد‌های مقاومت مدارس است.
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان ادامه داد: برگزاری دو رهروان شهدا واحد‌های پوینده، برگزاری همایش میقات صالحین در میعادگاه نمازجمعه و ارائه گزارش برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در نماز جمعه و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا و مسابقه عکاسی از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور بسیجیان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های متنوع واحد‌ها در این هفته گفت: تهیه نشریه دیواری با موضوع دانش آموز انقلابی، استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوه نقش دانش آموزان در اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه از عملکرد و فعالیت‌های بسیج دانش آموزی در سطح مدارس و تجلیل از فرزندان دانش آموز شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های اجرایی مدارس است.
جلیلی با بیان اینکه نسل نوجوان و جوان ما امروز در معرض تهدیدات مستقیم دشمنان هستند بیان کرد: در برنامه ریزی تلاش شده است برنامه‌ها به گونه‌ای باشد تا بتوان در قالب این برنامه‌ها توطئه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران و به خصوص نسل نوجوان جامعه بیان شود.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر انقلابی گری و شعار این هفته گفت: ترویج فرهنگ انقلاب و اسلام در جامعه امروز بسیار مهم است و تلاش ما هم در این هفته و در طول سال تحقق منویات رهبر انقلاب در موضوع انقلابی گری و استکبارستیزی است و تلاش داریم با اجرای برنامه‌های هدفمند به این مهم دست یابیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها