خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج رسانه ملایر آمده است:

سپاه همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و ملت ایران

در بیانیه بسیج رسانه ملایر در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا آمده است: سپاه عزیز و قدرتمند پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های مردمی و فرماندهی مدبرانه فرماندهی معزز کل قوا و سرداران و پاسداران عزتمند و جان برکفش، همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و ملت سرافراز ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۵۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

سپاه همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و ملت ایرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج رسانه ملایر در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور گستاخ آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 بسمه تعالی

علی‌رغم اثبات صلح‌جویی و دوستی جمهوری اسلامی ایران با ملل مختلف جهان، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی سخیف و توهمی حکومت، دولت و ملت ایران را به مواردی بی اساس و کذب متهم کرد.

در تاریخ ثبت شده و مردم آزاده جهان می‌دانند که عامل آشوب در سراسر جهان به خصوص منطقه خاورمیانه، دولت آمریکا و رژیم‌ها و گروهک‌هایی هستند که تحت حمایت مستقیم آن قرار دارند.

سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا، نشان داد که علاوه بر اینکه با علمی به نام تاریخ و‌ جغرافیا بیگانه بوده، ذره‌ای گوهر ادب و متانت در ذات این فرد متبلور نگشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با آشوب مستکبران در داخل کشور، در کنار مردم مظلوم و آزادی خواه عراق، سوریه، فلسطین، یمن و سایر ملت‌ها و دولت‌های مورد ظلم در مبارزه با متجاوزان و تروریست‌های وحشی و بی رحم دست نشانده دولت آمریکای جنایتکار است.

سپاه عزیز و قدرتمند پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های مردمی و فرماندهی مدبرانه فرماندهی معزز کل قوا و سرداران و پاسداران عزتمند و جان برکفش، همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و ملت سرافراز ایران می‌باشد؛ آنچه که لرزه بر اندام پوشالی استکبار و مستکبرین انداخته، محبوبیت روز افزون سپاه، نه تنها در میان مردم ایران، بلکه در میان مردم مظلوم و رنج دیده جهان است.

هرچند برجام یک سند بین‌المللی است که به تصویب شورای امنیت سازمان ملل و تأیید جامعه جهانی رسیده است، اما اصل برجام برای برداشته شدن تحریم ها علی ‌الخصوص تحریم‌های دولت آمریکا توافق شده است. لذا در صورت نقض و ادامه بدعهدی های آمریکا، باید دولت جمهوری اسلامی با اقدام عملی شجاعانه و محکم با آنها مقابله کرده و راه پیشرفت در صنعت هسته ای را هموار سازد.

بسیج رسانه شهرستان ملایر، اعلام می دارد که همواره پشتیبان نظام اسلامی، ولایت فقیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود و لحظه‌ای در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام، نابودی کامل استکبار و صهیونیست، غفلت ننموده و اگر آمریکا برجام را نقص یا پاره کند، به فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی): «برجام را به آتش می کشیم.»

كانون بسیج رسانه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات