خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: تمام مردم آزاده دنیا به وجود سپاه افتخار می‌کنند چراکه سپاه حق مظلوم را از ظالم می‌گیرد و آمریکا از این همه صلابت سپاه نگران است و در صدد تضعیف آن است اما کور خوانده است.
کد خبر: ۸۹۳۷۲۴۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

آمریکا از صلابت سپاه نگران است/ سپاه اجازه نداد خواب استکبار در منطقه محقق شودسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور  آمریکا اظهار داشت: علت ناراحتی آمریکا از سپاه شکست طرح‌های آمریکا در منطقه است.

وی افزود: استکبار به خیال خود و با کمک کشورهای مرتجع منطقه به دنبال این بود که کشورهای منطقه بر اساس خواست آنان عمل کنند اما این نهاد مقدس ظلم‌ستیز جلوی آنان را گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه پاسداران دلسوزانه از ملت‌های مظلوم دفاع کرد، گفت: سپاه اجازه نداد خواب استکبار در منطقه محقق پیدا کند.

وی بیان کرد: تمام مردم آزاده دنیا به وجود سپاه افتخار می‌کنند چراکه سپاه حق مظلوم را از ظالم می‌گیرد و آمریکا از این همه صلابت سپاه نگران است و در صدد تضعیف آن است اما کور خوانده است.

برزگر تصریح کرد: سپاه به پشتوانه این ملت و رهبری بصیر و توانا روز به روز بر توان خود افزون می‌کند و تا جهان را از وجود ظلم و جور پاک نکند از پای نخواهد نشست.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های سوریه، عراق، یمن و جاهای دیگر مدیون از جان گذشتگی و ایثار سپاه پاسداران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات