خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان گفت: اگر ما از همه چیز خود بگذریم باز هم زورگویان عالم دست از سر این مملکت بر نمی‌دارند، آنان با اصل نظام ما کار دارند نه بحث موشکی یا حقوق بشر و نه سیاست‌های منطقه‌ای چراکه اینها بهانه‌ای بیش نیست باید مسئولین ما هوشیار و بصیر دشمن خود را بشناسند.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۱۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲

استکبار با اصل نظام ما مشکل داردسرهنگ اشرف اردلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان نامشروع رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: سخنان ترامپ ناشی از زبونی و درماندگی سران آمریکا است.

وی افزود: می‌طلبد مسئولین کشور ما بدون هیچ گونه اغماضی جواب دندان‌شکن و محکمی به این خونخوار جهان بدهند چراکه این کشور  مستکبر فقط جواب زور را می‌فهمد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: اروپا و آمریکا به مانند دو لبه قیچی هستند که هر کدام برنده‌تر از یکدیگر هستند و خاصیت آنان برندگی و خراب کردن است و مظلوم‌کشی جزء ذات مستکبران عالم هستند.

وی تصریح کرد: اگر ما از همه چیز خود بگذریم باز هم زورگویان عالم دست از سر این مملکت بر نمی‌دارند، آنان با اصل نظام ما کار دارند نه بحث موشکی یا حقوق بشر و نه سیاست‌های منطقه‌ای چراکه اینها بهانه‌ای بیش نیست باید مسئولین ما هوشیار و بصیر دشمن خود را بشناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات