خبرهای داغ:
بخشدار جوکار مطرح کرد

بسیج و سپاه سدی در مقابل افسارگسیختگی نیروهای نظامی آمریکا

بخشدار جوکار با اشاره به حمله رئیس جمهور آمریکا به سپاه در سخنان اخیرش گفت:عصبانیت او به خاطر این است که نیروی بسیجی و سپاه پاسداران در منطقه جلوی افسارگسیختگی نیروهای نظامی آمریکا و برنامه های سعودی و اسرائیل را گرفتند.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۴۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

بسیج و سپاه سدی در مقابل افسارگسیختگی نیروهای نظامی آمریکافرهاد جهانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به سخنان سخیف ترامپ و با بیان اینکه این روزها در فضای کشور امید و همدلی موج می‌زند، اظهار داشت: این جای خوشحالی دارد و از نتایج سخنرانی رئیس جمهور تندرو وبی فکر در واقع دستپاچه آمریکا است که از همان اول روی کار آمدنش خط و نشان‌هایی برای کشور ما کشیده بود.

وی افزود: ترامپ در تبلیغات خود نیز علیه کشور ما صحبت می کرد و بالاخره سعی دارد آن خط و نشان ها را عملی کند اما از آنجا که محاسباتش غلط است، با هوشیاری مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی خوشبختانه نه تنها به نتیجه نمی رسد بلکه در واقع حملاتش به سمت خودشان انعکاس پیدا می کند و باعث آبرویزی بیشتر خود آنها می شود .

بخشدار جوکار با اشاره به اینکه سخنان ترامپ را از چند جهت می‌شود مدنظر قرار دارد، گفت:  ترامپ با پیروی از تمام رئیس جمهورهای قبلی سعی کرد دشمنی آمریکا با ملت ایران را نشان دهد و علیه برجام، دولت و ملت ایران و سپاه صحبت کرد و ملت ایران را تروریست نامید و این نشان دستپاچگی است که حتی صحبت دیپلماتیک را نیز بلد نیست .

وی با بیان اینکه صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا بخشی نیز ناشی از تاثیری است که دیکتاتورهای منطقه مانند رژیم اشغالگر قدس و رژیم سعودی بر آن دارند، افزود: پول‌های زیادی سران عربستان به جیب دولت آمریکا ریخته و انتظار هم می‌رفت که در این سخنان ترامپ نتیجه بگیرند اما تنها کسانی که در دنیا از اظهارات ترامپ خوشحال شدند اسرائیلی‌ها و سعودی‌ها بودند.

جهانیان افزود: سران دیگر کشورها و حتی اروپایی‌ها و شرکای آمریکا نیز بر او تاختند و این را نشان از قدرت جمهوری اسلامی می‌توان دانست و جمهوری اسلامی را در خط درست رفتارهای سیاسی قلمداد کردند.

وی با اشاره به اینکه در بین سخنان رئیس جمهور آمریکا سه موضوع بیشتر خودنمایی می‌کرد، گفت: یکی حمله به برجام و اینکه ایشان به مزدوران خود قول داده که برجام را لغو کند که البته برجام بسیار قوی‌تر است و خوشبختانه تیم هسته ای کشور ما با هدایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیری که داشتند و سیاست دولت تدبیر و امید در برجام چنان پیش رفتند که هیچ‌گاه  قدرتی مانند آمریکا نمی تواند آن را برهم بزند.

بخشدار جوکار عصبانیت آمریکا از برجام را نشان از پیروزی تیم هسته ای ما در این مذاکرات دانست و گفت: موضوع دوم که ترامپ به آن حمله کرد حمله به سپاه بود که عصبانیت او به خاطر این است که نیروی بسیجی و سپاه پاسداران در منطقه جلوی افسارگسیختگی نیروهای نظامی آمریکا و برنامه های سعودی و اسرائیل را گرفتند و تروریست‌های دست پرورده آنها را سرجای خود نشاندند و طبیعی است که آنقدر عصبانی باشد.

وی افزود: مورد سوم حمله، استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس است که هدف از این کار خوش رقصی برای سران سعودی است که به این وسیله اعلام کند مطابق میل آنها صحبت کرده اما این رفتارها هیچ‌گاه به نتیجه نمی رسد.

جهانیان یادآور شد: همین سخنان باعث شده نام خلیج فارس دوباره در فضای رسانه ای دنیا بیشتر طنین‌انداز شود و درهر سه مورد که صحبت کرد جای پای این سه مورد در دنیا محکم‌تر شد و بیش از پیش حقانیت برجام، سپاه پاسداران و خلیج همیشه فارس اثبات شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات