خبرهای داغ:
فرماندهی انتظامی قاینات:

حاکمیت قانون برای رسیدن به امنیت پایدار حرف اول را می‌زند

فرماندهی انتظامی قاینات گفت: توجه به امنیت پایدار اهمیت بالایی دارد، چون مردم به‌دنبال امنیت پایدار هستند و حاکمیت قانون برای رسیدن به امنیت پایدار حرف اول را می‌زند.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۲۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرماندهی انتظامی قاینات درتودیع و معارفه فرمانده انتظامی بخش نیم بلوک گفت: نیروی انتظامی با بهره‎گیری از اقتدار قانونی، در کنار رافت اسلامی به عنوان پلیس شایسته نظام اسلامی ایران و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حافظ و پاسدار نظم و امنیت در جامعه است.

"سرهنگ واعظی" افزود:  وظیفه و مسئولیت نیروی انتظامی در برقراری و حفظ نظم و امنیت داخلی و مرزبانی، بسیار سخت، سنگین و حساس است.

وی با بیان اینکه یکی از سرمایه‌های اجتماعی جلب رضایت مردم و استقرار امنیت پایدار و حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی است افزود: توجه به امنیت پایدار اهمیت بالایی دارد، چون مردم به‌دنبال امنیت پایدار هستند و حاکمیت قانون برای رسیدن به امنیت پایدار حرف اول را می‌زند.

 وی  ضمن تقدیر از فعالیتهای نیروی انتظامی در بخش نیم بلوک در راستای برقراری امنیت ، اظهار داشت: برای پایداری امنیت ، باید تمامی دستگاه ها، نهادها و مردم این بخش  همکاری گسترده ای با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی هم چنین گفت: نیروی انتظامی 130نوع برنامه در شهرستان دارد که یکی از این برنامه ها تامین امنیت می باشد.

وی نیز برای سرقت ودزدی احشام در خضری دشت بیاض افزود: به علت پراکندگی آغل های دام در این شهر این نهاد را با مشکل مواجه کرده ولی با کمک دادگاه قضایی بخش نیم بلوک وپیگیری های بخشداری نیم بلوک  توانسته ایم چندمورد را دستگیر وبه اشد مجازات برسانیم ولی مردم بازهم بعنوان پلیس محله این دغدغه بزرگ را مدنظر داشته باشند وهمیار وکمک یار این نهاد باشند.

در پایان از خدمات 4ساله "سروان محمدرضا دوست آبادی" فرمانده حوزه بخش تقدیر شد و"سروان علی ناروغه "به مدت 3سال سکان دا ر فرمانده حوزه انتظامی بخش نیم بلوک شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها