خبرهای داغ:

موکب شهدای مدافع حرم در اهواز برپا شد

به همت جمعی از جوانان مرکز شهر اهواز موکب شهدای مدافع حرم در خیابان سلمان فارسی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۵۵۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

به منظور خدمت‌رسانی به ارادتمندان و زائران حرم نورانی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی به همت جمعی از جوانان اهوازی موکب شهدای مدافع حرم در زادگاه سردار سرلشکر علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) و قرارگاه سری نصرت راه‌اندازی شد.

این موکب به همت و همکاری جوانان مسجد الرسول(ص) خیابان شهید کرمی خراط اهواز در خیابان سلمان فارسی راه اندازی شد تا در طول ایام ماه صفر به هموطنان عزیز و زوار کربلای معلا خدمت رسانی کند.

این موکب‌ که در ساعات مختلف شبانه‌روز در حال خدمت‌رسان ارادتمندان ساحت مقدس سرور آزادگان جهان و هموطنان عزیز است و اعضای و خادمان امام حسین(ع) با چای، قهوه و شربت از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

هم‌اکنون خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در موکب شهدای مدافع حرم توسط جوانان اهوازی و همشهریان سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید جواد داغری همچنان انجام می‌شود و تا روزهای آینده می‌یابد.

همچنین در روستاهای اطراف اهواز جوانان عاشورایی این مناطق نیز از هم اکنون موکب‌های را برای پذیرایی از زوار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی راه اندازی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها