خبرهای داغ:
به همت بسیج هنرمندان

آغاز ساخت میدان شهید حججی در روستای دیزج شاهرود+عکس

ساخت میدان شهید مدافع حرم محسن حججی در روستای دیزج شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۴۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

عباس اعتماد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ساخت میدان شهید بی سَر مدافع حرم در روستای دیزج شهرستان شاهرود اظهار کرد: به همت استاد بسیجی رضا نوری، ساخت میدان شهید بی سَر مدافع حرم محسن حججی در روستای دیزج شهرستان شاهرود آغاز شد.
وی افزود: ساخت این میدان به همت بسیج هنرمندان و مسئولین روستای دیزج و همت استاد رضا نوری با توجه به اثرگذاری شهید حججی در جامعه در حال اجراست و امیدواریم کار ساخت این میدان و تندیس شهید حججی به برکت شهدا هر چه سریعتر انجام شود.
مسئول بسیج هنرمندان شاهرود با بیان اینکه زبان هنر گویا‌ترین زبان است به سخنان رهبر انقلاب در باب هنر دینی اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب هنر دینی را هنری بیان می‌فرماید که بتواند معارفی را که همه ادیان و بیش از همه، دین مبین اسلام به نشر آن در بین انسان‌ها همت گماشته‌اند و جان‌های پاکی در راه نشر این حقایق نثار شده است، نشر دهد، جاودانه کند و در ذهن‌ها ماندگار سازد.
وی ادامه داد: ساخت این تندیس و میدان در جهت نشر معارف اسلامی ما و فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن آن در جامعه است و با استفاده از ابزار هنر این را می‌توان زنده کرد و هدف از ایجاد این تندیس و میدان زنده نگهداشتن این فرهنگ در جامعه است.
اعتماد با بیان اینکه رسالت هنرمندان متعهد و انقلابی ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در قالب هنر است بیان کرد: تلاش ما در بسیج هنرمندان و حضور هنرمندان انقلابی و متعهد نشر معارف ناب انقلاب و اسلام در جامعه است و تلاش داریم با ابزار هنر به این مهم که مورد تاکید اسلام و ولایت است تحقق بخشیم.
وی در پایان با اشاره به بیت شعری تاکید کرد: بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست – باور کنید که پاسخ آیینه سنگ نیست؛ اینجا ایران است و حرمت شهدا را نگه می‌دارند.
آغاز ساخت میدان شهید حججی در روستای دیزج شاهرود+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها