خبرهای داغ:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان خبر داد

اجرای برنامه فرهنگی «هر زائر نائب الزیاره یک شهید»در همدان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به برنامه‌های اربعین حسینی گفت: یکی از اقدامات فرهنگی که انجام می گیرد این است که «هر زائر نائب الزیاره یک شهید» باشد که در این راستا عکس های شهدا به تعداد چاپ شده و بین زائرین توزیع می شود.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۶۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

اجرای برنامه فرهنگی «هر زائر نائب الزیاره یک شهید»در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد نادری‌فر امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: ما در استان به آمادگی بالای 85 درصدی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی رسیدیم و در استان اقدامی صورت گرفته و همه امکانات برای این مراسم باشکوه آماده است.

وی با بیان اینکه منتظر زمان اعلام شروع به کار برنامه‌ها را هستیم، تصریح کرد: آمادگی کامل برای برپایی موکب‌هایی که می خواهند وارد عراق شوند را داریم.

 دبیر و سخنگوی ستاد اربعین در استانداری همدان با بیان اینکه منتظر هستیم تا اجازه خروج از مرز صادر شود، ابراز داشت: بخشی از اقلام صادر شده و اقلامی که فاسد شدنی هستند هنوز ارسال نشده و در سردخانه نگهداری می شود تا در زمان مناسب ارسال شود.

وی با بیان اینکه تمام زائرینی که اعزام می شوند توسط بیمه ایران بیمه شدند، تاکید کرد: افرادی که ویزا دارند بیمه می‌شوند و در واقع از 20 کیلومتر به مرز عراق بیمه می شوند تا برگردند.

نادری‌فر عنوان کرد: نقشه های موکب ها در عراق توسط ستاد عتبات عراق آماده می شود و همچنین کنترل و نظارت بر روی قیمت ها صورت می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از اقدامات فرهنگی که انجام می گیرد این است که «هر زائر نائب الزیاره یک شهید» باشد که در این راستا عکس های شهدا به تعداد چاپ شده و بین زائرین توزیع می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات