خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای همدان در اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ناوگان عمومی استان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۱۱۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای همدان در اربعین حسینیمحمد رودباری در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: این استان مانند سال‌های گذشته به عنوان استان معین از تمام توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده کرده است.

وی بر پیشگیری از توقف ناوگان دارای مشکلات ایمنی و حوادث احتمالی جاده‌ای با توجه به تغییرات احتمالی جوی تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان که در مسیر عبور ناوگان بیش از 10 استان برای حمل و نقل زائران

اربعین حسینی قرار گرفته، لازم است استان‌های مورد نظر با رعایت کامل نکات ایمنی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز از اعزام ناوگان فرسوده و نامناسب و رانندگان غیرحرفه ای برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی خودداری کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: تعدادی از ناوگان اعزامی در طول مسیر از این استان دچار خرابی و نقص فنی و در نهایت زمین گیر شده و با توجه به محدودیت ناوگان در ایام اربعین مشکلات زیادی را برای استان ایجاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: ضروری است به منظور رفع مشکل شرکت های مسافری مادر در صورت لزوم نسبت به تأمین ناوگان جایگزین اقدام کنند.

رودباری در ادامه به فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام وقت خبر اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات