خبرهای داغ:
معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان:

اسکان و تغذیه 5هزار زائر اربعین حسینی برعهده سپاه استان سمنان است

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان گفت: اسکان و تغذیه پنج هزار زائر اربعین حسینی برعهده سپاه استان سمنان است.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۹۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

مهدی کاشفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به جلسات متعددی که در خصوص اعزام زائران به عتبات عالیات برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی برگزار شده است، اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی در دو بخش سازمانی و ستاد عتبات اقداماتی را طبق سنوات گذشته طرح ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه استان سمنان در بحث سازمانی امسال سومین سالی است که حدود 25 تا 30 خودرو را به مرز مهران اعزام خواهد کرد، افزود: خودروهای شخصی که تا شهر مهران بیشتر نمی توانند بیایند از مهران برای جلوگیری از بازار سیاه و قیمت هایی که به گزاف از مردم می گیرند و نارضایتی هایی موجود در سال  های گذشته با خودروهای مجموعه سپاه استان سمنان با همکاری تیپ و نواحی مقاومت به صورت رایگان تا مرز می روند.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان عنوان کرد: در بحث ستاد عتبات نیز کمیته پشتیانی ستاد عتبات را ما بر عهده گرفته ایم و پشتیبانی از موکب های نجف و مسیر نجف و کربلا و خود کربلا 17 موکب که ستاد عتبات عالیات در کشور عراق دارد پشتیبانی از بحث ترابری، خودروهای سبک و سنگین و اتوبوس و  کامیون و اقلامی که می برند از تغذیه و اسکان و چایخانه پشتیبانی آنها بر عهده ماست.

کاشفی بیان داشت: ستاد عتبات سپاه استان سمنان کمک حال موکب ها در تأمین اقلام، چک کردن اقلام و و سایر موارد خواهد بود.

وی گفت: موکب پنج هزار نفری در مرز مهران با توجه به مشکلاتی که سالهای گذشته به وجود آمد زائرانی که از کشور عراق آمدند و در مرز یکی دو روزی ماندند به خاطر اینکه در مرز به خاطر ازدحام جایی برای اسکان و تغذیه بود اما ضعیف بود؛ بنابراین امسال تدبیر دیگری شد و این امر به پنج استان از جمله سمنان واگذار شد.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بیان داشت: پشتیبانی سپاه استان سمنان امسال اسکان پنج هزار نفر و تغذیه 5 هزار نفر برای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام و همچنین ایستگاه صلواتی درمیدان اربعین و مرکزیت شهر مهران را بر عهده گررفته است.

کاشفی بیان داشت: 50 هزار کلوچه و تک دانه و دو دستگاه پخت نان و یک دستگاه پخت شیرمال را نیز در دست اقدام داریم و دو هزار عدد شیرمال نیز بین زائران توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها