خبرهای داغ:
آیت الله عبادی در جمع ورزشکاران بسیجی:

تشکیل اتاق فکر برای پاک نگه داشتن جامعه و خانواده

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای پاک نگه داشتن محیط جامعه و خانواده یک اتاق فکر تشکیل دهید و برنامه های کارشناسی شده جمع بندی شود و بعد در جامعه پیاده سازی کنید.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۰۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با اعضای بسیج ورزشکاران استان اظهار داشت: نقش ورزشکاران در فرهنگ و اخلاق جامعه تاثیرگذار است وشما پیام های مهم و موثر زیادی می توانید داشته باشید.

 

وی عنوان کرد: امروز که عصر انفجار اطلاعات است، آسیب هایی ممکن است در حوزه ورزش از سوی دشمن به ما وارد شود که باید تلاش کنیم فرهنگ اسلامی را بر اینها قالب کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: نادیده گرفتن امور جسمانی و مادی دیدگاه ناقصی است و ناقص تر آن دیدگاهی است که دنیا را تنها در مادیات می بیند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه دیدگاه جامع اسلامی، انسان را درست براساس حقایق نظام خلقت جامع می داند، گفت: یکی از نشانه های بارز حکمت الهی این است که خداوند بیهوده چیزی را خلق نمی کند و این ما هستیم که باید حکمت ها را درک کنیم.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ نیاکان ما با ورزش عجین بوده است، گفت: خیلی از عرفا در خودسازی خود بر امر ورزش بسیار تاکید داشتند و ورزش می کردند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه غربی ها برای القا کردن افکار و فرهنگ منحط خود به ما، اتاق فکر دارند، افزود: ما باید برای پاک نگه داشتن جامعه یک اتاق فکر تشکیل دهیم و کارها با طرح و برنامه کارشناسی شده پیش رود.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اصلاح جامعه و خانواده نیازمند طرح تربیتی خوب و کارشناسی شده است، اظهارداشت: برای پاک نگه داشتن محیط جامعه و خانواده یک اتاق فکر تشکیل دهید و برنامه های کارشناسی شده جمع بندی شود و بعد در جامعه پیاده سازی کنید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها