خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر جوکار خبر داد

پرداخت 750 میلیون تومان وام خوداشتغالی به مددجویان جوکار

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر جوکار گفت: از آذر ماه سال 95 تاکنون بالغ بر 90 مورد وام خوداشتغالی به مبلغ 750 میلیون تومان به مددجویان بخش جوکار پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۳۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

پرداخت 750 میلیون تومان وام خوداشتغالی به مددجویان جوکارعلی عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) با اشاره به بحث ارائه وام خوداشتغالی اظهار داشت: از آذر ماه سال 95 تاکنون بالغ بر 90 مورد وام خوداشتغالی به مبلغ 750 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به بحث آموزش در کمیته امداد امام(ره) افزود: کلاس‌های آموزش قالیبافی و خیاطی در روستاهای محروم برگزار شده که حدود 100 نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده و از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر جوکار با بیان اینکه بعد از برگزاری کلاس‌ها تسهیلات نیز پرداخت شده است، عنوان کرد: با پرداخت وام‌ها افراد مشغول کار شده که در حال حاضر دو کارگاه خیاطی و قالیبافی در روستای علی آباد و شهر ازندریان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت گفت: در بحث خانواده های نیازمند و معتاد 50 خانوار تحت پوشش بد سرپرست داریم و افراد معرفی افراد به کمپ‌ها در حال پیگیری است.

عسگری خانواده زندانیان تحت پوشش را 31 خانوار خواند و بیان داشت: این خانواده‌ها از خدمات کمیته امداد امام(ره) مانند سایر خانواده‌ها استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اول کمیته امداد امام (ره) بحث توانمندسازی و اشتغال است که گام‌های خوبی را در این راستا برداشته‌ایم و آمادگی لازم را برای ارائه این خدمات داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات