خبرهای داغ:
فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) جوکار خبر داد

تخریب ۷ مخروبه طی اجرای طرح کرامت در جوکار

فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) جوکار با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده یک هزار و ۱۰۲ نفر از کسانی که مبتلا به بیماری اعتیاد هستند طی اجرای طرح کرامت در جوکار شناسایی شده است، گفت: تخریب ۷ مخروبه که با همکاری شهرداری شناسایی شد نیز از دیگر اقدامات بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۴۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حبیب فراهانی در جلسه شورای اداری بخش جوکار که با موضوع طرح کرامت برگزار شد با اشاره به همکاری بخشداری و به خصوص دهیاران و مسئولین پایگاه‌ها در این طرح اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده یک هزار و ۱۰۲ نفر از کسانی که مبتلا به بیماری اعتیاد هستند شناسایی شده است.

 وی گفت: در این خصوص ۴۱ نشست اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی در سطح پایگاه‌ها و مساجد انجام شده و بر اساس صورت جلسه مقرر بوده که دهیاران جلساتی داشته باشند و تعیین مربی و استاد انجام شود.

فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) جوکار افزود: در این جلسات حدود ۶ هزار و ۲۸۵ نفر مخاطب با طرح کرامت آشنا شدند.

وی یادآور شد: دیوارنویسی به متراژ ۵۰ متر در سطح پایگاه‌ها، نصب بنر در سطح شهر توسط شهرداری و حوزه محمد رسول الله(ص) و حوزه بسیج خواهران جوکار و تخریب ۷ مخروبه که با همکاری شهرداری شناسایی شد نیز از دیگر اقدامات بوده است.

فراهانی با بیان اینکه حدود ۱۳ مخروبه نیز شناسایی شده که تخریب خواهد شد، افزود: ارشاد ۱۰ نفر از افراد بیمار برای ترک نیز صورت گرفت.

وی با اشاره به جلسه ای که با ستاد نماز جمعه در خصوص بحث کرامت برگزار شد، گفت: همچنین افرادی توسط مسئولین پایگاه و دهیاران شناسایی شده‌اند که بی بضاعت بوده و قصد ترک داشتند اما به دلیل وضعیت مالی نمی‌توانستند این کار را انجام دهند.

فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) جوکار تصریح کرد: مقرر بود تمام هزینه را بهزیستی پرداخت کند اما با توجه به اینکه تعداد زیاد بود اعتبارشان تأمین نشد بنابراین تعدادی که متقاضی بودند حدود ۵۰ نفر مراجعات داشتیم که با توجه به اینکه توان پرداخت هزینه را ندارند در صف ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات