خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

تخریب و پاک‌سازی 60 مورد منطقه آلوده به مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای اجرای طرح کرامت مناطق آلوده مواد مخدر و تجمع معتادین و مصرف کنندگان شناسایی شده که با هماهنگی مقام قضایی به طور ویژه تخریب و پاک‌سازی شدند که در مجموع در هفت ماهه گذشته بیش از 60 مورد داشته‌ایم .
کد خبر: ۸۹۳۶۲۶۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

تخریب و پاک‌سازی 60 مورد منطقه آلوده به مواد مخدر در ملایرسرهنگ داود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت اظهار داشت: در بحث مقابله با مواد مخدر اطلس جغرافیایی جرم شهرستان ملایر تهیه شده و مناطق حاشیه نشین و جرم خیز در راستای مواد مخدر، تولید و عرضه و مصرف شناسایی شده است .

وی افزود: مناطق آلوده مواد مخدر و تجمع معتادین و مصرف کنندگان نیز شناسایی شده که با هماهنگی مقام قضایی به طور ویژه تخریب و پاک‌سازی شدند که در مجموع در هفت ماهه گذشته بیش از 60 مورد داشته‌ایم .

فرمانده انتظامی ملایرافزود: طرح کنترل محورهای مواصلاتی، اجرای مقابله با کشت مواد مخدر، انهدام باندهای مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان، دستگیری معتادین متجاهر و معرفی به کمپ از جمله اقدامات ما در راستای اجرای طرح کرامت در نیروی انتظامی است .

وی با بیان اینکه در کنار کار فرهنگی باید مبارزه هم باشد، گفت: در بحث مواد مخدر در سطح جامعه بالاترین درآمد را برای افراد دارد ما باید راه‌های رفته را بررسی کنیم و اگر نتیجه داده ادمه دهیم و اگر مشکل داشته برای رفع آن اقدام کنیم .

علی بخشی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی مدونی در بحث مواد مخدر داریم، اظهار داشت: یکی از پلیس‌های خوب در کشور پلیس استان همدان است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد، عنوان کرد: ما بیشترین لطمه را در بحث تغییرات قانونی خورده ایم، باید از اساتید و دانشجویان مقطع دکترا در زمینه های مرتبط که انگیزه دارند برای علمی کردن کار مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات