سرهنگ رضوی در وحدتیه عنوان کرد:

عملکرد نیروی انتظامی در مجموعه کلانتری وحدتیه رضایت بخش بوده است

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان طی نشست خبری با حضور پرسنل نیروی انتظامی دشتستان و وحدتیه و مسئولین شهری به بحث پیرامون عملکرد نیروی انتظامی در مجموعه کلانتری وحدتیه پرداخت و به پرسش های شهروندان پاسخ داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۳۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ سید جواد رضوی فرمانده نیروی انتظامی دشتستان گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در این کلانتری، ارجاع پرونده‌های جرایم اختلافات به دایره مشاوره بود که به تبادل نظر روی این موضوع می‌پرداخت و همکاران نیروی انتظامی به عنوان میانجی گر در این زمینه مشاوره می‌دادند.
وی با بیان اینکه "مبارزه با مواد مخدر" یکی دیگر از عملکرد‌های موفق نیروی انتظامی وحدتیه بود ، اظهار کرد: طی مبارزه با سوداگران مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و تعدادی از سوداگران نیز دستگیر شدند هم چنین از طریق سامانه ۱۱۰ در زمینه سرقت محصولات کشاورزی گزارشاتی به نیروی انتظامی واصل شد که توانستیم سارقین محصولات کشاورزی را دستگیر کرده و مقادیر قابل توجهی خرمای مسروقه را کشف کنیم.

امام جمعه وحدتیه در این نشست با بیان این که جمع آوری افاغنه در یک شب امکان پذیر نیست، اظهار داشت: دغدغه شهروندان جویای کار و ربوده شدن شغل از دست کارگران را به طور کامل درک می‌کنیم، اما این موضوع را هم بدانیم که اگر افاغنه نبودند در برداشت خرما با مشکلات جدی روبرو می‌شدیم پس در جمع آوری این افراد باید ملاحظه برخی از افاغنه را که سابقه خوبی از نظر اعتماد دارند را باید انجام داد.
پلیس ۱۰+ و آموزش راهنمایی و رانندگی در وحدتیه از درخواست‌هایی بود که امام جمعه وحدتیه خواستار رسیدگی به آن شد. /انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار