خبرهای داغ:
در دیدار با فرمانده حوزه نیروی انتظامی بخش نیم بلوک مطرح شد:

نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است

امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند و اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۹۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی  بخشدار نیم بلوک، امام جمعه خضری دشت بیاض و تعدادی از مسئولان با فرمانده حوزه  نیروی انتظامی بخش نیم بلوک و کارکنان این حوزه  دیدار کردند.

در این دیدار "حجت السلام والمسلمین یعقوبی" امام جمعه خضری دشت بیاض  ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت : نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند و اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

وی در ادامه افزود : تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است که در کشور ما بخش عمده این وظیفه، بر عهده نیروی انتظامی است.

"گلچین" بخشدار نیم بلوک هم در  ادامه افزود : ارتقای رضایتمندی و احساس امنیت نزد مردم حاصل خدمت خالصانه و نقش آفرینی هوشمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی در راستای مأموریت‌های محوله است .

وی خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی با تلاش در راستای ایجاد نظم ، برقراری قانون ، امنیت و برخورد با متخلفان و مجرمان از یک سو، و دادن ضمانت معنوی به جامعه از سوی دیگر، باعث اتکای مردم گردیده است و مردم با وجود نیروی انتظامی احساس امنیت و آرامش دارند .

"اسماعیلی" شهردار خضری دشت بیاض ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه این نهاد در بخش گفت: اگر این نهاد بتواند برای ساماندهی دوره گردهای این شهر برنامه ای پیاده کند کمک شایانی به مردم میشود.

"حیدری" مسیول نمایندگی اداره اوقاف وامورخیریه بخش نیم بلوک هم با تقدیر از این نهاد در امنیت کامل مراسم مذهبی وملی افزود: این نهاد در ایام محرم هماهنگی ونظم خاصی در تردد وحضور هیئت ها داشت  که مرهون زحمتها وتلاشهای بی وقفه این نهاد بود.

"سروان دوست آبادی" فرمانده حوزه نیروی انتظامی بخش نیم بلوک هم از همکاری مردم این بخش وشهر قدردانی کرد وگفت: مردم همکاری شایانی با این نها دارند که خود بسیار جای خرسندی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها