خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار خبر داد

اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته نیروی انتظامی در بهار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار از اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته نیروی انتظامی در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۰۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

اجرای 100 عنوان برنامه طی هفته نیروی انتظامی در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در راستای گرامیداشت این هفته 100 برنامه توسط نیروی انتظامی در شهرستان بهار اجرایی می‌شود.

وی افزود: برگزاری صبحگاه انتظامی، حضور در نماز جمعه، حضور در مدارس و مساجد در راستای افزایش آگاهی مردم نشست تخصصی با مردم و مسئولین و صاحبنظران، سرکشی از خانواده شهدا و... از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار ابراز داشت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ایجاد زمینه مشترک در راستای افزایش امنیت و نمایش اقتدار ناجا در رابطه با مخلان آرامش مردم و آگاهی بخشی به جامعه است.

* کشف بیش از 220 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بهار

وی مهمترین شرط برقراری امنیت پایدار را مشارکت با پلیس دانست و گفت: خوشبختانه این مهم روز به روز در سطح شهرستان حال افزایش است.

نوری با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ادامه داد: در 6 ماهه اول سال جاری کشفیات کالای قاچاق 480 درصد در شهرستان بهار رشد داشته و بیش از 220 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

وی با بیان اینکه انواع سرقت‌ها 13 درصد کاهش و دستگیری سارقین 5 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: تصادفات جرحی نیز دو درصد کاهش داشته و شاهد افزایش سه درصدی توقیف انواع وسایل نقلیه متخلف در شهرستان بهار بوده ایم .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار عنوان کرد: در طول مدت یاد شده 6 باند توزیع انواع مواد مخدر دستگیر شده و افزایش 60  درصدی کشفیات انواع مواد مخدر و افزایش 57 درصدی دستگیری خرده فروشان توزیع مواد را داشته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات