خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از انهدام باند سارقان کیف قاپ در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۸۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

انهدام باند سارقان کیف قاپ در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رضا زارعی اظهار داشت: به دنبال افزایش وقوع سرقت کیف قاپی در شهرستان همدان و ایجاد جو ناامنی در بین مردم، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی پرونده های موجود، انجام تحقیقات میدانی در محل های سرقت، اظهارات شاکیان و انجام شگردهای تخصصی مشخص شد سارقان که ظاهرا ۲ نفر هستند با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن را کاملا خم کرده طوری که اعداد آن قابل خواندن نبوده اقدام به کیف قاپی کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان عنوان کرد: با تلاش ماموران آگاهی، یکی از سارقان که ۱۷ سال داشت در منزل پدرش دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازجویی های تخصصی، متهم به ۱۲ فقره کیف قاپی با همدستی دوستش اعتراف کرد که همدستش نیز دستگیر شد.

زارعی با بیان اینکه تمام محل های سرقت با تائید شاکیان، شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند،همچنین از کشف ۱۶ فقره سرقت و شناسایی باند سارقان غیر بومی احشام خبر داد.

وی گفت: با همکاری مردم  یک نفر سارق احشام توسط ماموران پلیس آگاهی همدان شناسایی که با اخذ نیابت قضایی، متهم در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: با شگردهای خاص پلیسی، متهم به ۹ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های استان با همدستی دوستانش اعتراف کرد.

وی بیان کرد: شناسایی و دستگیری همدستان متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با استفاده از اقدامات تخصصی یکی از همدستان متهم که برادرش بود نیز دستگیر شد.

زارعی بیان کرد: در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد متهم با همدستی ۲ نفر از سارقان با سرقت سواری پژو پارس اقدام به سرقت احشام در سطح استان های غرب کشور از جمله همدان می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا دیگر متهمان  شناسایی و دستگیر و سواری مکشوفه سرقتی توقیف و به همدان انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در بازجویی  از سایر متهمان به ۷ فقره سرقت احشام با همدستی یکدیگر و در مجموع به ۱۶ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان های اسدآباد، کبودرآهنگ و ملایر به ارزش یک میلیارد و  ۵۲۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

وی گفت: محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات